Thursday , October 19 2017
Home / Crime / वस्ती अफ़्रीक़ा में सिर्फ़ दो दिन में 300 हलाक

वस्ती अफ़्रीक़ा में सिर्फ़ दो दिन में 300 हलाक

क़ियामे अमन के लिए अफ्रीकन फ़ोर्सेस की मदद के लिए फ़्रांसीसी फ़ौज जम्हूरीया वस्ती अफ़्रीक़ा पहुंच रही है। इमदादी इदारे रेडक्रास का कहना है कि अफ़्रीक़ी रियासत जम्हूरीया वस्ती अफ़्रीक़ा के दारुल हुकूमत में दो दिन के तशद्दुद में तीन सौ

क़ियामे अमन के लिए अफ्रीकन फ़ोर्सेस की मदद के लिए फ़्रांसीसी फ़ौज जम्हूरीया वस्ती अफ़्रीक़ा पहुंच रही है। इमदादी इदारे रेडक्रास का कहना है कि अफ़्रीक़ी रियासत जम्हूरीया वस्ती अफ़्रीक़ा के दारुल हुकूमत में दो दिन के तशद्दुद में तीन सौ अफ़राद हलाक हो गए हैं। तंज़ीम का कहना है कि इस के अमले ने रात होने के बाद बँगवई में नाशें जमा करने काम काम रोक दिया है ताहम हफ़्ता की सुबह कार्रवाई दोबारा शुरू कर दी जाएगी।

हलाकतों की तादाद में इज़ाफ़ा होने का ख़द्शा है। जम्हूरीया में तशद्दुद में इज़ाफ़ा उस वक़्त हुआ जब फ़िर्कावाराना फ़सादाद के बाइस बड़े पैमाने पर क़त्ले आम के ख़द्शात सामने आए। अक़्वामे मुत्तहदा की जानिब से इलाक़े में अमन बहाल करने की कोशिशों के सिलसिले में फ़्रांस के सैंकड़ों फ़ौजी अहलकार वहां पहुंच रहे हैं।

उन्हों ने ख़द्शा ज़ाहिर किया कि जब हफ़्ता को उन का अमला काम दोबारा शुरू करेगा तो हलाकतों में इज़ाफ़ा का ख़द्शा है। उन्हों ने ख़बररसां इदारे राईटर्ज़ को बताया कल का दिन इंतिहाई ख़ौफ़नाक होगा। हम कल काम करेंगे मेरा ख़्याल है कि हमें इस काम के लिए चौथा दिन भी चाहीए।

TOPPOPULARRECENT