Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात का कोई इमकान नहीं

वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात का कोई इमकान नहीं

हैदराबाद । १६ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर पंचायत राज मिस्टर के जाना रेड्डी ने कहा कि रियासत में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात के कोई इमकानात नहीं है । 2014 मैं मुनाक़िद होने वाले इंतिख़ाबात में भी कांग्रेस पार्टी तीसरी मर्तबा

हैदराबाद । १६ मार्च : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर पंचायत राज मिस्टर के जाना रेड्डी ने कहा कि रियासत में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात के कोई इमकानात नहीं है । 2014 मैं मुनाक़िद होने वाले इंतिख़ाबात में भी कांग्रेस पार्टी तीसरी मर्तबा बरसर-ए-इक्तदार आएगी । वो चीफ़ मिनिस्टर बनने के ख़ाहिशमंद नहीं हैं ताहम चंद क़ाइदीन की ख़ाहिश है लेकिन क़तई फ़ैसला कांग्रेस पार्टी हाईकमान का होगा ।

आज सी एलपी ऑफ़िस असम्बली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मिस्टर के जाना रेड्डी ने रियासत में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात के इमकानात को मुस्तर्द कर दिया । उन्हों ने कहा कि 2014 में ही आम इंतिख़ाबात मुनाक़िद होंगे । ऐसा कोई करिश्मा होगा जिस से कांग्रेस पार्टी मुसलसल तीसरी मर्तबा इक़तिदार में आएगी उन के चीफ़ मिनिस्टर बनने के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि वो चीफ़ मिनिस्टर बनने के अहल हैं मगर ख़ाहिशमंद नहीं है । तलंगाना ज़िमनी इंतिख़ाबात में पार्टी उम्मीदवारों की इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा ना लेने के सवाल का जवाब देते हुए कहा कि पार्टी के कई क़ाइदीन इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा ले रहे हैं ।

कांग्रेस पार्टी तेलंगाना के मसला पर अह्द की पाबंद है । असम्बली में तलगो देशम पार्टी की जानिब से सुप्रीम कोर्ट की नोटिस को मौज़ू बनाते हुए हंगामा खड़ा करने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि हुकूमत और कांग्रेस पार्टी सुप्रीम कोर्ट के फ़ैसलों का एहतिराम करती है । नोटिस वसूल करने वाले वुज़रा इस का जवाब भी देंगे ।।

TOPPOPULARRECENT