Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / वस्त मुद्दती चुनाव की सूरत में तेलुगु देशम को सबक़त

वस्त मुद्दती चुनाव की सूरत में तेलुगु देशम को सबक़त

इंटरनेट और सोश्यल मीडीया पर किए गए ऑनलाइन सर्वे के मुताबिक़ आंध्र प्रदेश की मौजूदा सूरत-ए-हाल में तेलुगु देशम पार्टी को दुसरे जमातों पर सबक़त हासिल है।

इंटरनेट और सोश्यल मीडीया पर किए गए ऑनलाइन सर्वे के मुताबिक़ आंध्र प्रदेश की मौजूदा सूरत-ए-हाल में तेलुगु देशम पार्टी को दुसरे जमातों पर सबक़त हासिल है।

इंडिया टूडे ग्रुप ने गूगल के साथ मिल कर ऑनलाइन सर्वे मुनाक़िद किया जिस में इंटरनेट और सोश्यल मीडीया से वाबस्ता अफ़राद से सवाल किया गया कि मौजूदा हालात में अगर वस्त मुद्दती चुनाव होते हैं तो आंध्र प्रदेश की सूरत-ए-हाल क्या होगी, नताइज हैरतअंगेज़ रहे।

साबिक़ में किए गए बाअज़ सर्वे वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के हक़ में आए थे लेकिन इस मर्तबा सोश्यल मीडीया पर किए गए सर्वे में तेलुगु देशम पार्टी की सबक़त को ज़ाहिर कररहे हैं।

साबिक़ में सीमांध्र इलाक़ों में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को भारी अक्सरीयत की पेश क़ियासी की गई थी, लेकिन मुल्क भर में इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी के शोबा में पसंदीदा समझे जाने वाले चंद्राबाबू नायडू के हक़ में ये ऑनलाइन पोल हौसला अफ़्ज़ा-ए-साबित हुआ है।

सर्वे के मुताबिक़ वस्त मुद्दती चुनाव‌ की सूरत में तेलुगु देशम को 53.1% अवाम की ताईद हासिल हुई जबकि वाई एस आर कांग्रेस पार्टी को 13.6% और कांग्रेस को सिर्फ़ 2% अवाम की ताईद की पेश क़ियासी की गई है।

अलाहिदा तेलंगाना रियासत के क़ियाम के मसले पर कांग्रेस पार्टी के बदलते मौक़िफ़ और सीमांध्र अवाम में नाराज़गी के सबब इस के वोट बैंक में कमी की पेश क़ियासी की गई है।

सर्वे में कहा गया है कि तेलंगाना इलाक़ों में तेलंगाना राष़्ट्रा समीती का मुज़ाहरा दुसरे जमातों से बेहतर रहेगा। सर्वे में सोश्यल मीडीया से वाबस्ता अवाम ने तजवीज़ पेश की के चंद्राबाबू नायडू को अपनी मक़बूलियत में इज़ाफे के लिए अवाम और खासतौर पर किसानों, आम आदमी और सरकारी मुलाज़िमीन का एतेमाद हासिल करना होगा। पिछ्ल 2004 के चुनाव‌ में उन्हें तबक़ात ने तेलुगु देशम की शिकस्त में अहम रोल अदा किया था। गूगल सर्वे के मुताबिक़ ऑनलाइन रहने वाले 10 में से 4 शहरीयों ने कहा कि आइन्दा चुनाव‌ में नौजवान किसी भी जमात की कामयाबी या शिकस्त में अहम रोल अदा करेंगे

TOPPOPULARRECENT