Saturday , October 21 2017
Home / World / वाइस आफ़ जर्मनी की उर्दू सर्विस के एजाज़ हुसैन शाह नहीं रहे

वाइस आफ़ जर्मनी की उर्दू सर्विस के एजाज़ हुसैन शाह नहीं रहे

वाइस आफ़ जर्मनी (डोइचे वेले) की उर्दू सर्विस के साबिक़ सरबराह सैयद एजाज़ हुसैन शाह का कल यहां इंतिक़ाल हो गया। वो 70 साल के थे। पसमानदगान में अहेलिया शहनाज़ शाह हैं।बुनियादी तौर पर पाकिस्तान में रावलपिंडी के रहने वाले एजाज़ हुसैन शाह व

वाइस आफ़ जर्मनी (डोइचे वेले) की उर्दू सर्विस के साबिक़ सरबराह सैयद एजाज़ हुसैन शाह का कल यहां इंतिक़ाल हो गया। वो 70 साल के थे। पसमानदगान में अहेलिया शहनाज़ शाह हैं।बुनियादी तौर पर पाकिस्तान में रावलपिंडी के रहने वाले एजाज़ हुसैन शाह वाइस आफ़ जर्मनी में तक़रीबन 40 साल तक मुलाज़मत के बाद 2006 में रिटायर हुए थे।

वो आज से तक़रीबन पचास साल क़ब्ल शुरू होने वाली इस उर्दू सर्विस के अव्वलीन स्टाफ़ में से एक थे और उसे मक़बूलियत की बुलंदीयों तक पहूँचाने में अहम रोल अदा किया।अपनी सुबकदोशी से क़ब्ल वो दो दहाई से ज़्यादा अर्से तक उर्दू सर्विस के सरबराह रहे। इस दौरान रेडीयो जर्मनी की उर्दू सर्विस को अपने मारुज़ी और बेलाग तजज़िये के लिए काफ़ी शौहरत और मक़बूलियत हासिल हुई। बोसनिया और जंग इराक़ में इस ने बेलाग और आज़ादाना मौक़िफ़ इख्तेयार किया और अमेरीका की कार्यवाईयों की खुल कर नुक़्ता चीनी की।

TOPPOPULARRECENT