Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / वाई एस आर कांग्रेस की ड्रामाबाज़ी से साख बचाने की कोशिश

वाई एस आर कांग्रेस की ड्रामाबाज़ी से साख बचाने की कोशिश

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी अवाम में वक़ात खो चुकी है। वाई एस आर कांग्रेस पार्टी पर अवाम को अब कोई भरोसा बाक़ी नहीं रहा चूँकि इस सयासी जमात का क़ियाम ही बदउनवानीयों और बेक़ाईदगियों से जमा की गई दौलत के तहफ़्फ़ुज़ के लिए अमल में लाया

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी अवाम में वक़ात खो चुकी है। वाई एस आर कांग्रेस पार्टी पर अवाम को अब कोई भरोसा बाक़ी नहीं रहा चूँकि इस सयासी जमात का क़ियाम ही बदउनवानीयों और बेक़ाईदगियों से जमा की गई दौलत के तहफ़्फ़ुज़ के लिए अमल में लाया गया था। रुक्न पोलीट ब्यूरो तेलुगु देशम पार्टी वाई राम कृष्णोडू ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बात-चीत के दौरान ये बात कही।

उन्हों ने जगन मोहन रेड्डी की भूक हड़ताल के ख़त्म किए जाने पर तबसरा करते हुए कहा कि जिस भूक हड़ताल के आग़ाज़ के मुताल्लिक़ ही शकूको शुबहात हों इस के ख़त्म होने का क्या सवाल पैदा होता है।

उन्हों ने बताया कि वाई एस आर कांग्रेस मुख़्तलिफ़ ड्रामाबाज़ीयों के ज़रीए अवाम में अपनी साख मुतास्सिर होने से बचाने की कोशिश कर रही है लेकिन रियासत के अवाम ये अच्छी तरह जान चुके हैं कि कांग्रेस और वाई एस आर कांग्रेस के दरमयान किया सांठ-गांठ है।

वाई राम कृष्णोडू ने बताया कि कांग्रेस ने इब्तिदा से ही तेलुगु अवाम के वक़ार को पामाल किया है जबकि वाई एस आर कांग्रेस तेलुगु अवाम के वक़ार की पामाली के सिलसिले को बरक़रार रखने के लिए क़ायम की गई है।

रुक्न पोलीट ब्यूरो तेलुगु देशम पार्टी ने बताया कि रियासत की तक़सीम का एलान जिस अंदाज़ से किया गया है वो निहायत ही तकलीफ़देह है लेकिन वाई एस आर कांग्रेस इन हालात से जो फ़ायदा उठाने की कोशिश कर रही है, वो इस से ज़्यादा बाइसे तकलीफ़ है।

उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस क़ाइदीन को मश्वरा दिया कि वो बजाय अवाम को गुमराह करने के हक़ायक़ को अवाम के सामने पेश करते हुए अवाम से माज़रत ख़्वाही करलें ताकि अवाम उन्हें माफ़ कर सकें।

TOPPOPULARRECENT