Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / वाई एस आर कांग्रेस से खु़फ़ीया साज़बाज़ की तरदीद

वाई एस आर कांग्रेस से खु़फ़ीया साज़बाज़ की तरदीद

हैदराबाद,21 जनवरी प्रदेश कांग्रेस पार्टी तर्जुमान-ओ-सदर नशीन बीस नकाती मआशी प्रोग्राम अमल आवरी कमेटी डाक्टर एन तुलसी रेड्डी ने आइन्दा इंतिख़ाबात में वाईएस आर कांग्रेस पार्टी के साथ कांग्रेस पार्टी की इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत से मुताल

हैदराबाद,21 जनवरी प्रदेश कांग्रेस पार्टी तर्जुमान-ओ-सदर नशीन बीस नकाती मआशी प्रोग्राम अमल आवरी कमेटी डाक्टर एन तुलसी रेड्डी ने आइन्दा इंतिख़ाबात में वाईएस आर कांग्रेस पार्टी के साथ कांग्रेस पार्टी की इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत से मुताल्लिक़ बाअज़ इत्तिलाआत को मुस्तर्द कर दिया और उन इत्तिलाआत की पुरज़ोर तरदीद करते हुए कहा कि वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी जैसी जमात के साथ कांग्रेस पार्टी कोई इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत करने का हरगिज़ सवाल ही पैदा नहीं होगा।

जबकि कांग्रेस क़ाइद वायलार रवी के बयान को मीडीया में तोड़मरोड़ कर पेश किया गया। आज यहां सेकरीटरीट मीडीया पौईंट पर अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए डाक्टर तुलसी रेड्डी ने कहा कि कांग्रेस पार्टी को आइन्दा इंतिख़ाबात के लिए वाई ऐस आर कांग्रेस जैसी पार्टी के साथ इंतिख़ाबी मुफ़ाहमत करने की हरगिज़ कोई ज़रूरत नहीं है और ना ही कांग्रेस की इतनी बुरी हालत पाई जाती है।

जबकि हक़ीक़त तो ये है कि मुल्क की अवाम मर्कज़ में हिन्दुस्तान के मुफ़ादात को पेशे नज़र रखते हुए मुल्क में मुस्तक़िल-ओ-मुस्तहकम हुकूमत के ख़ाहिशमंद हैं लिहाज़ा कांग्रेस पार्टी की क़ियादत में ही मुल्क में मुस्तक़िल-ओ-मुस्तहकम हुकूमत फ़राहम की जा सकेगी। लिहाज़ा इन हालात में तीसरी मर्तबा मर्कज़ में कांग्रेस पार्टी ही हुकूमत तशकील देगी।

उन्होंने राहुल गांधी के ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी के नायब सदर मुंतख़ब होने पर मुसर्रत का इज़हार करते हुए मुबारकबाद दी और कहा कि कांग्रेस पार्टी की हलीफ़ जमातों के लिए भी आइन्दा क़ाबिल-ए-क़बूल क़ाइद होंगे और उन की क़ियादत में मुल्क का मुस्तक़बिल महफ़ूज़-ओ-दरख़शां रहेगा।

उन्होंने मज़ीद कहा कि इन तमाम हालात की रोशनी में यकतरफ़ा मर्कज़ में और दूसरी तरफ़ रियासत आंध्र प्रदेश में आइन्दा इंतिख़ाबात के बाद बहरसूरत कांग्रेस ज़ेरे क़ियादत हुकूमतें ही तशकील दी जाएंगी।

TOPPOPULARRECENT