Friday , October 20 2017
Home / Sports / वाटमोर पी सी बी से मुज़ाकरात के लिए आइन्दा माह पाकिस्तान आयेंगी

वाटमोर पी सी बी से मुज़ाकरात के लिए आइन्दा माह पाकिस्तान आयेंगी

कराँची, २५ दिसम्बर: (एजैंसीज़) क़ौमी क्रिकेट टीम की कोचिंग के मज़बूत उम्मीदवार साबिक़ ऑस्ट्रेलियन क्रिकेटर वाटमोर (Dave Watmore) 4 जनवरी को पाकिस्तान पहुंच रहे हैं जहां वो पी सी बी के हुक्काम से अपनी ज़िम्मेदारीयों के हवाले से मुज़ाकरात करेंग

कराँची, २५ दिसम्बर: (एजैंसीज़) क़ौमी क्रिकेट टीम की कोचिंग के मज़बूत उम्मीदवार साबिक़ ऑस्ट्रेलियन क्रिकेटर वाटमोर (Dave Watmore) 4 जनवरी को पाकिस्तान पहुंच रहे हैं जहां वो पी सी बी के हुक्काम से अपनी ज़िम्मेदारीयों के हवाले से मुज़ाकरात करेंगे।

वाटमोर बंगला देश और श्रीलंकन क्रिकेट टीम के कोच भी रह चुके हैं। वाटमोर इन दिनों आस्ट्रेलिया में क्रिसमिस की तातीलात गुज़ार रहे हैं।7 साला डीवनील फ्रेडरिक वाटमोर6 मार्च954-ए-को श्रीलंका (कोलंबो) में पैदा हुए उन के वालदैन तर्क-ए-वतन करते हुए आस्ट्रेलिया मुंतक़िल हो गए थे। वाटमोरने आस्ट्रेलिया की जानिब से टेस्ट और एक वन डे मैच में हिस्सा लिया।

1989ए- में क्रिकेट से रिटायरमैंट के बाद वो प्रोफ़ैशनल कोचिंग कोर्स करने के बाद 1996-ए-में श्रीलंकन क्रिकेट टीम के कोच बने उन की कोचिंग में श्रीलंका नी996-ए-का वर्ल्डकप टाइटल हासिल किया। 2003ए- सी007 तक वाटमोरने बंगला देशी क्रिकेट टीम की कोचिंग की।विक्टोरिया की जानिब से फ़रस्ट क्लास क्रिकेट में उन्हों ने हज़ार से ज़ाइद रंज़ मुकम्मल किये।

पी सी बी से मुज़ाकरात के दौरान वो अपने माली उमूर,कोचिंग के तरीका-ए-कार, सैक्योरिटी समेत दीगर उमूर को तै करेंगी। साबिक़ कप्तान इंतिख़ाब आलम और रमीज़ राजा उन की तक़र्रुरी के हवाले से अहम किरदार अदा कर रहे हैं। डेव वाटमोर क़ौमी टीम की कोचिंग की ज़िम्मेदारीयों के हवाले से पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के हुक्काम से हतमी मुज़ाकरात के लिए 14 जनवरी को लाहौर आएंगे।

ज़राए के मुताबिक़ वाटमोर और पी सी बी के दरमयान माली मुआमलात तक़रीबन तए होचुके हैं और वाटमोर 18 हज़ार डालर महीना तनख़्वाह, फाईव स्टार रिहायश, सफ़री अख़राजात और बुलेट प्रफ़ू गाड़ी के इलावा दीगर मुराआत के इव्ज़ क़ौमी टीम की कोचिंग के फ़राइज़ सरअंजाम देंगी |

TOPPOPULARRECENT