Thursday , October 19 2017
Home / Sports / वाटमोर विदाई सीरीज़ में कामयाबी के ख़ाहिश‌

वाटमोर विदाई सीरीज़ में कामयाबी के ख़ाहिश‌

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के कोच डेव वाटमोर जो कि मुत्तहदा अरब इमारात में श्रीलंका के ख़िलाफ़ सीरीज़ के बाद पाकिस्तानी ओहदा से अलाहदा होजाएंगे उन्होंने इस ख़ाहिश का इज़हार किया कि वो श्रीलंका के ख़िलाफ़ कामयाबी के साथ पाकिस्तानी टीम को

पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के कोच डेव वाटमोर जो कि मुत्तहदा अरब इमारात में श्रीलंका के ख़िलाफ़ सीरीज़ के बाद पाकिस्तानी ओहदा से अलाहदा होजाएंगे उन्होंने इस ख़ाहिश का इज़हार किया कि वो श्रीलंका के ख़िलाफ़ कामयाबी के साथ पाकिस्तानी टीम को अल-विदा कहना चाहते हैं।

मुत्तहदा अरब इमारात को रवानगी से क़बल यहां मीडिया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए वाटमोर ने कहा कि जुनूबी अफ़्रीक़ा में टीम ने जो मुज़ाहिरे किये है वो काफ़ी शानदार है और उसकी वजह से खिलाड़ियों के हौसले बुलंद हैं नीज़ में कामयाबी के ज़रिया पाकिस्तानी टीम को छोड़ना चाहता हूँ।

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने हालिया दिनों में ये ऐलान किया है कि ऑस्ट्रेलिया से ताल्लुक़ रखने वाले कोच वाटमोर के साथ उनका मुआहिदा फ़रव‌री 2014 में ख़त्म हो रहा है ताहम वो इस मुआहिदा में तौसी के ख़ाहिश‌ नहीं है। वाटमोर ने भी कहा है कि वो पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के साथ अपने मुआहिदा में तौसी के ख़ाहिश‌ नहीं है।

TOPPOPULARRECENT