Monday , October 23 2017
Home / India / वादी-ए-कश्मीर के बेशतर इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही बहाल

वादी-ए-कश्मीर के बेशतर इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही बहाल

श्रीनगर, १० जनवरी (पी टी आई) वादी-ए-कश्मीर में शदीद तरीन सर्दी बरक़रार है और गुलबर्ग में अक़ल्ल तरीन दर्जा हरारत 14.5 डिग्री सेल्सियस रिकार्ड किया गया है, ताहम शहर के अवाम को आज उस वक़्त क़दरे राहत मिली जब शुमाली कश्मीर के कई हिस्सों में ती

श्रीनगर, १० जनवरी (पी टी आई) वादी-ए-कश्मीर में शदीद तरीन सर्दी बरक़रार है और गुलबर्ग में अक़ल्ल तरीन दर्जा हरारत 14.5 डिग्री सेल्सियस रिकार्ड किया गया है, ताहम शहर के अवाम को आज उस वक़्त क़दरे राहत मिली जब शुमाली कश्मीर के कई हिस्सों में तीन दिन बाद बर्क़ी सरबराही बहाल की गई।

कश्मीर का मुल्क के माबक़ी हिस्से से राबते का वाहिद रास्ता श्रीनगर । जम्मू क़ौमी शाहराह को बंद करदिया गया है। ओहदेदारों ने बताया कि गरमाई दार-उल-हकूमत के तक़रीबन 90 फ़ीसद इलाक़ों और शुमाली कश्मीर में बेशतर इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही बहाल कर दी गई है और ट्रांसमिशन लाइंस की मरम्मत कर दी गई।

उन्होंने कहा कि जुनूबी कश्मीर में भी बहुत जल्द बर्क़ी सरबराही बहाल होजाएगी। रियासत में ग़ैरमामूली बर्फ़बारी की वजह से ट्रांसमिशन लाइंस में ख़राबी पैदा होगई थी जिस से तक़रीबन 19 ग्रिड स्टेशंस पर असर पड़ा था।

इमरजेंसी ख़िदमात की बहाली को यक़ीनी बनाने केलिए चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह ने वे आई पी ग्रिड बिशमोल ख़ुद उन के घर की बर्क़ी सरबराही मुनक़ते कर देने का हुक्म दिया था।

TOPPOPULARRECENT