Tuesday , September 19 2017
Home / India / वादी कश्मीर में पहाड़ों की चोटियों पर हल्की बर्फ़बारी

वादी कश्मीर में पहाड़ों की चोटियों पर हल्की बर्फ़बारी

श्रीनगर/चन्दीगढ़: रियासत जम्मू-कश्मीर के बुलंद पहाड़ों की चोटियों पर आज हल्की बर्फ़बारी हुई जिससे पूरी वादी में बिशमोल लद्दाख अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत में बेहतरी पैदा हुई। महिकमा-ए-मौसीमियत ने पेश क़ियासी की है कि चहारशंबे से बारिश का इमकान है। हल्की बर्फ़बारी और बारिश श्रीनगर । जम्मू क़ौमी शाहराह के चंद इलाक़ों में रिकार्ड की गई।

महिकमा-ए-मौसीमियत के ओहदेदार ने कहा कि जवाहर टनल और पटनी टाप पर ताज़ा हल्की बर्फ़बारी और बारिश वक़फे वक़फे से होती रही। दीगर इलाक़ों से भी बुलंद पहाड़ों की चोटियों पर बर्फ़बारी की इत्तेलाआत मिली हैं। भद्रवा में दो ता तीन सेंटी मीटर बर्फ़बारी रिकार्ड की गई बारिश और बर्फ़ से 300 किलोमीटर अहम शाहराह पर ट्रैफ़िक मुतास्सिर नहीं हुई सिर्फ कश्मीर बाक़ी मुल्क से कट गया ।

महिकमा-ए-मौसीमियत ने कहा कि रियासत के दौर उफ़तादा इलाक़ों में हल्की बरफ़बारी और बारिश के इमकानात हैं। चन्दीगढ़ से मौसूला इत्तेला के बमूजब शुमाली हिंद के मैदानी इलाक़ों रियासत हरियाणा और पंजाब के अवाम को आज राहत हासिल हुई जब कि अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत में इज़ाफ़ा रिकार्ड किया गया जिसकी वजह मग़रिबी हवाओं में ख़ललअंदाज़ी है जिनकी वजह से बाज़ मुक़ामात पर बारिश हुआ करती है।

अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत जो बेशतर इलाक़ों में गुज़िशता चंद दिन से 3 ता 7 दर्जे सेल्सियस था आज 8 ता 14 दर्जे सिल्सयस हो गया। महिकमा-ए-मौसीमियत की पेश क़यासी है कि मग़रिबी हवाएं शुमाली पाकिस्तान और पड़ोसी ममालिक में सरगर्म है जिनके ज़ेर-ए-असर बाज़ मुक़ामात जैसे चन्दीगढ़ अंबाला यमुना नगर जगाधरी लुधियाना पटियाला मोहाली और होशयार पूर में हल्की बारिश का इमकान है।

रात के दर्जे हरारत में दुबारा कमी वाक़्य होने का अंदेशा है। अक़ल्लतरीन दर्जे हरारत चन्दीगढ़ में 13.8 डिग्री सेल्सियस था जो मामूल से 7 दर्जे ज़्यादा है|

TOPPOPULARRECENT