Tuesday , September 19 2017
Home / Khaas Khabar / वादी हुदा में जमात-ए-इस्लामी का कल से चार रोज़ा इजतेमा

वादी हुदा में जमात-ए-इस्लामी का कल से चार रोज़ा इजतेमा

MANISH-9835481938

हैदराबाद 10 दिसंबर: नायब वज़ीर-ए-आला तेलंगाना रियासत अल्हाज मुहम्मद महमूद अली ने वादी हुदा वाक़्ये शाहीननगर में मुनाक़िद होने वाले जमात-ए-इस्लामी के चार रोज़ा इजतेमा के इंतेज़ामात का जायज़ा लिया। इस मौके पर उनके हमराह बलदी, बर्क़ी आबरसानी के अलावा महिकमा माल के भी ओहदेदार भी मौजूद थे।

इस मौके पर नायब वज़ीर-ए-आला अल्हाज मुहम्मद महमूद अली ने सदर जमात-ए-इस्लामी हिंद तेलंगाना और ओडिशा से भी मुलाक़ात की और चार रोज़ा इजतेमा की तैयारीयों के मुताल्लिक़ जानकारी भी हासिल की।बादअज़ां मीडीया से बात करते हुए मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि जमात-ए-इस्लामी का चार रोज़ा कुल हिंद इजतेमा11ता14 दिसंबर शाहीननगर के वादी हुदा में मुनाक़िद होने वाला है।

उन्होंने कहा कि इजतेमा गाह की अराज़ी जमात-ए-इस्लामी वालों की ज़ाती जायदाद है जहां पर इजतेमा की तैयारीयों का सिलसिला जारी है।मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना की तरफ से इजतेमा के कामयाब इनइक़ाद के लिए बलदी बर्क़ी और आबरसानी के इंतेज़ामात किए जा रहे हैं जब के चौबीस घंटे बिला वक्फ़ा बर्क़ी और पानी की सरबराही के लिए बेहतर इंतेज़ामात अंजाम दिए जा रहे हैं।

महमूद अली ने कहा कि चार रोज़ा इजतेमा के दौरान क़ियाम और तआम का भी एहतेमाम रहेगा इस लिए आरिज़ी वुज़ू ख़ाना और बैत उल-खला की भी तामीर अमल में लाई गई है। मुहम्मद महमूद अली ने बताया कि बैयकवक़त पंद्रह ता बीस हज़ार लोगों के क़ियाम ओ ताम का एहतेमाम किया जा रहा है जिस में ढाई ता तीन हज़ार ख़वातीन भी शामिल रहेंगे

TOPPOPULARRECENT