Friday , October 20 2017
Home / Crime / वालदैन की डांट डपट पर दो तलबा की ख़ुदकुशी

वालदैन की डांट डपट पर दो तलबा की ख़ुदकुशी

वालदैन की डांट डपट से दिल बर्दाश्ता दो तलबा ने ख़ुदकुशी करली । ये दो अलहदा वाक़ियात नामपली और महेशो रुम पोलीस इस्टेशन हदूद में पेश आए ।

वालदैन की डांट डपट से दिल बर्दाश्ता दो तलबा ने ख़ुदकुशी करली । ये दो अलहदा वाक़ियात नामपली और महेशो रुम पोलीस इस्टेशन हदूद में पेश आए ।

एक लड़की ने वालेद की डांट डपट और एक लड़के ने वाललेद की जानिब से सरज़निश पर दिल बर्दाश्ता हो कर ख़ुदकुशी करली । नामपली पोलीस के मुताबिक़ 13 साला बी आदित्य साई जो नामपली रेलवे क्वार्टर्स के साकन सरीनवा सल्लू का बेटा था ने कल शाम इंतिहाई इक़दाम करते हुए अपने मकान में फांसी ले लिया ।

आदित्य इस्कूल पाबंदी से नहीं जाता था । और खेल कूद में काफ़ी वक़्त गुज़ारा करता था । जो 8 वीं जमात का तालिब-ए-इल्म बताया गया है । इस के वालेद सरीनवा सल्लू रेलवे में मुलाज़िम हैं जो अपने बेटे की इस हरकतों से काफ़ी परेशान था ।

कल शाम वो घर के सामने खेल में मसरूफ़ था के इस के वालिद ने उसे डांट डपट की और मकान में बलालया और वो मकान में आने के बाद इस ने फांसी लेकर ख़ुदकुशी करलिया । जब कि महेशो रुम पोलीस इस्टेशन में एक 13 साला लड़की के देइया ने गुज़शता रोज़ वालेद की डांट डपट से अपने जिस्म पर केरोसीन डाल कर ख़ुद को आग लगा ली थी ।

वो 8 वीं जमात की तालिबा थी जो के सी तांडा महेशो रुम के साकन शंकर की बेटी बताई गई है । बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ लड़की एक मुक़ामी लड़के से मुहब्बत करती थी और देइया का वालेद इस बात से वाक़िफ़ था और इस बात का इलम होने पर शंकर ने अपनी बेटी देइया को डांट डपट की थी और पाबंद कर दिया था ।

इस बात से देइया दिल बर्दाश्ता होगई और इस ने 18 सितंबर के दिन अपने जिस्म पर केरोसीन डाल कर ख़ुद को आग लगा ली जिस को शदीद झुलसी हुई हालत में हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दौरान-ए-इलाज उस की कल रात मौत होगई । पोलीस ने मुक़द्दमात दर्ज कर लिए और मसरूफ़ तहकीकात है ।।

TOPPOPULARRECENT