Friday , October 20 2017
Home / World / वाल स्टरीट एहतिजाज के दो माह मुकम्मल, हज़ारों मुज़ाहिरीन की पुलिस से झड़प, 300 गिरफ़्तार

वाल स्टरीट एहतिजाज के दो माह मुकम्मल, हज़ारों मुज़ाहिरीन की पुलिस से झड़प, 300 गिरफ़्तार

न्यूयार्क 19 नवंबर (पी टी आई) अमरीकी वाल स्टरीट पर क़बज़ा एहतिजाज के दो माह की तकमील के मौक़ा पर आज यौम अमल मनाया गया। इस मौक़ा पर हज़ारों अफ़राद ने न्यूयार्क के इस मर्कज़ी मुक़ाम पर एहितजाजी मुज़ाहरा किया। पुलिस ने मुदाख़िलत करते हुए 300 एहि

न्यूयार्क 19 नवंबर (पी टी आई) अमरीकी वाल स्टरीट पर क़बज़ा एहतिजाज के दो माह की तकमील के मौक़ा पर आज यौम अमल मनाया गया। इस मौक़ा पर हज़ारों अफ़राद ने न्यूयार्क के इस मर्कज़ी मुक़ाम पर एहितजाजी मुज़ाहरा किया। पुलिस ने मुदाख़िलत करते हुए 300 एहितजाजियों को गिरफ़्तार कर लिया।

न्यूयार्क स्टाक ऐक्सचेंज पर एहितजाजियों ने पुलिस से झड़प और तसादुम के वाक़ियात के साथ अपने दिन का आग़ाज़ किया और शाम बरोकलीन पुल पर जलती हुई मोम बत्तीयों के साथ मार्च मुनज़्ज़म करते हुए उस दिन का इख़तताम किया। मुज़ाहिरीन ने ऐलान किया था कि आज का दिन इंतिहाई मसरूफ़ तरीन रहेगा।

उन्हों ने अपने हेडक्वार्टर पर पुलिस धावे की परवाह नहीं की। 3 दिन क़बल नशीबी मैन हाटन के ज़कोटी पार्क में वाक़्य एहितजाजियों के सदर दफ़्तर पर भारी जमईयत ने धावा किया था। इस के बावजूद हज़ारों मुज़ाहिरीन अपने हाथों में क़ौमी पर्चम और बड़े बयानरों के साथ सदर ओबामा और अमरीकी इंतिज़ामीया के ख़िलाफ़ नारे लगाते हुए आगे बढ़ रहे थॆ।

पुलिस के साथ उन की इस वक़्त झड़प होगई जब वहां ताय्युनात सिपाहीयों ने रोकने की कोशिश की। दोपहर के दौरान मुज़ाहिरीन ने 16 ज़ेर-ए-ज़मीन रास्तों और रेलवे स्टेशनों का घॆराव् किया और वहां पर मुसाफ़िर यन मैं पमफ़्लेटस तक़सीम किए गयॆ।

मेट्रो स्टेशनों पर पुलिस गारडज़ के इलावा डाग उसको एड्स भी ताय्युनात किए गए थॆ। अहम सड़कों पर पुलिस गाड़ियां गशत कररही थीं और हेलीकॉप्टरों के ज़रीया सारे न्यूयार्क की फ़िज़ाई निगरानी की जा रही थॆ।

TOPPOPULARRECENT