Sunday , October 22 2017
Home / AP/Telangana / विक़ार अहमद एनकाउंटर का एक साल मुकम्मिल, शहर में चौकसी

विक़ार अहमद एनकाउंटर का एक साल मुकम्मिल, शहर में चौकसी

हैदराबाद 06 अप्रैल: आलैर एनकाउंटर का वाक़िया हुए एक साल मुकम्मिल होने को है, इस के पेशे नज़र दोनों शहरों में सिक्योरिटी के वसी-तर इंतेज़ामात किए जा रहे हैं और मुश्तबा लोगें पर कड़ी नज़र रखी जा रही है।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि विक़ार अहमद और इस के चार साथीयों सय्यद अमजद अली, मुहम्मद ज़ाकिर , इज़हार ख़ान और हनीफ़ को वर्ंगल जेल से हैदराबाद मेट्रोपोलिटन कोर्ट को रवानगी के दौरान नलगेंडा के आलैर विलेज् में एनकाउंटर कर दिया गया था। पाँच ज़ेर दरयाफ़त मुस्लिम क़ैदीयों की एनकाउंटर में हलाकत के बाद रियासत के अक़लियती तबक़ा में गुम-ओ-ग़ुस्सा होने के सबब ला ऐंड आर्डर पुलिस और रियासती पुलिस ने चौकसी इख़तियार किए हुए है।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि 7 अप्रैल को एनकाउंटर के एक साल मुकम्मिल होने के पेशे नज़र मुश्तबा अफ़राद पर कड़ी नज़र रखी जा रही है और डयूटी पर मौजूद तमाम पुलिस मुलाज़िमीन को चौकसी बरतने की हिदायत जारी की गई है। ज़राए ने बताया कि एनकाउंटर का एक साल पूरा होने के सबब बाज़ गोशों से 7 अप्रैल को एहतेजाज मुनज़्ज़म किए जाने की इत्तेलाआत हैं। पुलिस इस ज़िमन में दोनों शहरों में तलाशी मुहिम में शिद्दत पैदा कर दी है।

TOPPOPULARRECENT