Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / विद्या वालीनटरस मसाइल पर चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी

विद्या वालीनटरस मसाइल पर चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी

हैदराबाद । 22 नवंबर । ( सियासत न्यूज़ ) रियासत में विद्या वालीनटरस को दरपेश मसाइल की आजिलाना यकसूई केलिए हमदर्दाना ग़ौर करने का चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने विद्या वालीनटरस के वफ़द को तीयक़ुन दिया । मिस्टर अनजनीलो सदर व

हैदराबाद । 22 नवंबर । ( सियासत न्यूज़ ) रियासत में विद्या वालीनटरस को दरपेश मसाइल की आजिलाना यकसूई केलिए हमदर्दाना ग़ौर करने का चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने विद्या वालीनटरस के वफ़द को तीयक़ुन दिया । मिस्टर अनजनीलो सदर विद्या वालीनटरस यूनीयन की क़ियादत में आज कैंप ऑफ़िस पर विद्या वालीनटरस के वफ़द ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की ओ रापने देरीना हल तलब मसाइल की आजलाना यकसूई का मुतालिबा किया ।

वफ़द ने चीफ़ मिनिस्टर को वाक़िफ़ करवाया कि रियास्ती हुकूमत ने विद्या वालीनटरस को माहाना (4500) रुपय मुआवज़ा ( तनख़्वाह ) देने का क़ब्लअज़ीं तीक़न दे चुकी है लेकिन इस के बावजूद अब तक भी माहाना सिर्फ़ (3000) रुपय ही अदा किए जा रहे हैं और हुकूमत अपने ख़ुद वाअदे-ओ-तीक़न से इन्हिराफ़ करते हुए विद्या वालीनटरस से नाइंसाफ़ी करहि है । मिस्टर अनजनीलो सदर विद्या वालीनटरस यूनीयन ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से दरयाफ़त किया कि हुकूमत का ये कैसा इंसाफ़ हीका तीक़न देने के बावजूद इस पर अमल आवरी नहीं होरही है ।

इस के इलावा गुज़श्ता दिनों इलाक़ा तेलंगाना मैं मुनज़्ज़म करदा आम हड़ताल के दौरान की तनख़्वाह विद्या वालीनटरस को मुकम्मल नहीं दी गई जबकि दीगर तमाम हड़ताली मुलाज़मीन को मुकम्मल तनख़्वाह दी गई । इसतरह विद्या वालीनटरस के साथ नाइंसाफ़ी की गई । लिहाज़ा सदर यूनीयन मिस्टर अनजीनलो ने विद्या वालीनटरस के दरपेश मसाइल की फ़िलफ़ौर यकसूई का परज़ोर मुतालिबा किया बसूरत-ए-दीगर बड़े पैमाने पर एहतिजाज मुनज़्ज़म करने का सख़्त इंतिबाह दिया।

TOPPOPULARRECENT