Saturday , October 21 2017
Home / Crime / विद्युत सौदा में तेलंगाना मुलाज़मीन के एहतेजाज से कशीदगी

विद्युत सौदा में तेलंगाना मुलाज़मीन के एहतेजाज से कशीदगी

महिकमा बर्क़ी के दफ़्तर विद्युत सौदा में आज तेलंगाना मुलाज़मीन के एहतेजाज के सबब सूरत-ए-हाल किसी क़दर कशीदा होगई।

महिकमा बर्क़ी के दफ़्तर विद्युत सौदा में आज तेलंगाना मुलाज़मीन के एहतेजाज के सबब सूरत-ए-हाल किसी क़दर कशीदा होगई।

पुलिस ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले बर्क़ी मुलाज़मीन को विद्युत सौदा में दाख़िल होने से रोक दिया और उन्हें गिरफ़्तार करके पुलिस स्टेशन मुंतक़िल कर दिया गया।

बताया जाता हैके सीमा आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले बर्क़ी मुलाज़मीन की हड़ताल के सबब पुलिस ने विद्युत सौदा और इस के अतराफ़ वाकनाफ़ चौकसी में इज़ाफ़ा कर दिया है और किसी को भी इमारत के अहाता में दाख़िले की इजाज़त नहीं दी जा रही है।

पिछ्ले दिनों तेलंगाना और सीमा आंध्र के बर्क़ी मुलाज़मीन के दरमयान कशीदगी और झड़प के बाद से पुलिस ने इस तरह के वाक़ियात की रोक थाम के लिए सख़्त चौकसी इख़तियार की है।

सीमा आंध्र मुलाज़मीन की हड़ताल की मुख़ालिफ़त करते हुए तेलंगाना के बर्क़ी मुलाज़मीन आज विद्युत सौदा पहुंचे ताहम पुलिस ने उन्हें इमारत के अहाता में दाख़िल होने से रोक दिया।

इस मौके पर मुलाज़मीन और पुलिस के दरमयान बेहस-ओ-तकरार हुई ताहम पुलिस ने मुलाज़मीन को हिरासत में ले लिया। तेलंगाना मुलाज़मीन ने इल्ज़ाम लाग‌या कि सीमा आंध्र के मुलाज़मीन एहतेजाज करते हुए तेलंगाना में बर्क़ी का बोहरान पैदा करने की कोशिश कररहे हैं।

उन्होंने कहा कि बर्क़ी मुलाज़मीन के एहतेजाज से सीमा आंध्र से ज़्यादा तेलंगाना के इलाक़े मुतास्सिर होंगे इसी मक़सद के तहत सीमा आंध्र बर्क़ी मुलाज़मीन ने अपनी हड़ताल का आग़ाज़ किया है।

तेलंगाना के मुलाज़मीन ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो हड़ताली मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करते हुए बर्क़ी बोहरान पैदा होने ना दें।

उन्होंने कहा कि साबिक़ में तेलंगाना मुलाज़मीन के एहतेजाज के मौके पर हुकूमत की तरफ से सख़्त कार्रवाई की गई लेकिन अब सीमा आंध्र मुलाज़मीन के साथ नरम रवैया इख़तियार करते हुए हुकूमत अपनी जांबदारी का मुज़ाहरा कररही है।

TOPPOPULARRECENT