Tuesday , October 17 2017
Home / District News / वीलमा तबक़ा की लड़की का कुबूल इस्लाम और मुस्लिम लड़के से शादी

वीलमा तबक़ा की लड़की का कुबूल इस्लाम और मुस्लिम लड़के से शादी

जगत्याल विद्यानगर वीलमा तबक़ा के बड़े घराने से ताल्लुक़ रखने वाली एकलौती 19 साला लड़की पी साहती वलद रमेश राव‌ रईल स्टेट बिज़नस जगत्याल के क़ाज़ी मुहल्ला से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवान मुहम्मद आसिम वलद मुहम्मद मक़बूल के पिछ्ले पाँच साल से

जगत्याल विद्यानगर वीलमा तबक़ा के बड़े घराने से ताल्लुक़ रखने वाली एकलौती 19 साला लड़की पी साहती वलद रमेश राव‌ रईल स्टेट बिज़नस जगत्याल के क़ाज़ी मुहल्ला से ताल्लुक़ रखने वाले नौजवान मुहम्मद आसिम वलद मुहम्मद मक़बूल के पिछ्ले पाँच साल से इशक़ में मुबतला थी।

जारीया माह की 2 तारीख़ को हैदराबाद में मुशर्रफ़ बह इस्लाम होकर 3 सितंबर को ज़िला आदिलाबाद निर्मल के क़ाज़ी के पास इस्लामी तरीके से शादी करूं और वक़्फ़ बोर्ड आंध्र प्रदेश से मैरिज सर्टिफिकेट हासिल करते हुए 20 सितंबर को ज़िला एस पी से तहफ़्फ़ुज़ के लिए नए शादीशुदा जोड़ा रुजू हुआ।

ज़िला एस पी की ग़ैरमौजूदगी में एडीशनल एस पी से मुलाक़ात करते हुए लड़की अपनी मर्ज़ी से इस्लाम कुबूल करते हुए शादी करने का बयान देते हुए तहफ़्फ़ुज़ के लिए पुलिस से मदद मांगी है जिस पर एडीशनल एस पी ने इस जोड़े को एक बंद मकतूब हवाला करते हुए जगत्याल सर्किल इन्सपेक्टर से मुलाक़ात करने के लिए कहा।

पिछ्ले रोज़ सर्किल इन्सपेक्टर को बंद मकतूब हवाला करते हुए मुलाक़ात की जिस पर सर्किल इन्सपेक्टर किरण कुमार ने लड़की के वालिदेन को तलब करते हुए कहा कि उनकी लड़की अपनी मर्ज़ी से मज़हब इस्लाम कुबूल करते हुए मुस्लिम लड़के से अपनी रजामंदी से शादी करली है लिहाज़ा आज की तारीख़ से अपनी मर्ज़ी के मुताबिक़ अज़दवाजी ज़िंदगी गुज़ारने की उन्हें इजाज़त है। उनके तहफ़्फ़ुज़ के लिए पुलिस का मुकम्मिल तआवुन रहेगा।

TOPPOPULARRECENT