Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / वी एच पी को रियासत में तबदीली-ए-मज़हब के वाक़ियात पर तशवीश

वी एच पी को रियासत में तबदीली-ए-मज़हब के वाक़ियात पर तशवीश

विश्वा हिन्दू परिषद के इंटरनेशनल सदर जी राघवा रेड्डी जिन्हों ने हाल में ज़िम्मेदारी सँभाली है , कहा है कि आंधरा प्रदेश में तबदीली-ए-मज़हब के वाक़ियात पर उन की तंज़ीम अव्वलीन तवज्जा मर्कूज़ किए हुए है। उन्हों ने कहा कि वी एच पी को

विश्वा हिन्दू परिषद के इंटरनेशनल सदर जी राघवा रेड्डी जिन्हों ने हाल में ज़िम्मेदारी सँभाली है , कहा है कि आंधरा प्रदेश में तबदीली-ए-मज़हब के वाक़ियात पर उन की तंज़ीम अव्वलीन तवज्जा मर्कूज़ किए हुए है। उन्हों ने कहा कि वी एच पी को आंधरा प्रदेश में तबदीली-ए-मज़हब के वाक़ियात पर तशवीश है और ये संगीन मुआमला है।

आंधरा प्रदेश में तबदीली-ए-मज़हब को रोकने के लिए अपनी तंज़ीम की हिक्मत-ए-अमली ब्यान करते हुए उन्हों ने कहा कि हर ताल्लुक़ा के लिए हमा वक़्ती कारकुनों को तर्बीयत दी जाएगी जो तबदीली-ए-मज़हब के ख़िलाफ़ बेदारी पैदा करेंगे और इस का तोड़ करेंगे। उन्हों ने कहा कि वी एच पी अनक़रीब आंधरा प्रदेश के तमाम देहातों तक पहूंचेगी।

उन्हों ने कहा कि 2014- तक आंधरा प्रदेश के 300 ताल्लुक़ा जात में वी एच पी काम करेगी। 2014- में वी एच पी अपनी गोल्डन जुबली मनाएगी। कोची में वी एच पी की आमिला के हाल में मुनाक़िद हुए इजलास में अशोक सिंघल और विष्णु हरी डालमिया अपने ओहदों से सुबुकदोश हुए। दिनेश चन्द्र, वी एच पी के जनरल सिक्रेट्री मुक़र्रर किए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT