Wednesday , October 18 2017
Home / Delhi News / वी के सिंह पर अपोज़िशन की शदीद तन्क़ीद , कांग्रेस का वाक आउट

वी के सिंह पर अपोज़िशन की शदीद तन्क़ीद , कांग्रेस का वाक आउट

नई दिल्ली: मर्कज़ी वज़ीर वी के सिंह को आज लोक सभा में अपोज़िशन की शदीद तन्क़ीदों का सामना करना पड़ा और उन से मुतनाज़ा रिमार्क पर माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा करते हुए ऐवान से वाक आउट कर दिया। तृणमूल कांग्रेस और बाएं बाज़ू जमातों ने भी इस मसले पर ऐवान से वाक आउट किया।

बाएं बाज़ू जमातों ने वी के सिंह के ख़िलाफ़ कार्रवाई पर-ज़ोर दिया जबकि तृणमूल कांग्रेस उनसे माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा कर रही थी । आज सुबह जैसे ही ऐवान की कार्रवाई शुरू हुई, कांग्रेस ने ये मसला उठाने की कोशिश की लेकिन स्पीकर सुमित्रा महाजन ने कहा कि वो वकफ़ा-ए-सवालात को मुअत्तल करने की तमाम नोटिसें नामंज़ूर करती हैं।

इस के बाद कांग्रेस अर्कान-ए-हुकूमत के ख़िलाफ़ नारे लगाते हुए ऐवान के वस्त में पहुंच गए। पार्टी लीडर मल्लिकार्जुन खरगे ने कहा कि अदम रवादारी पर मबाहिस के दौरान हुकूमत ने वी के सिंह के दलितों के बारे में रिमार्क का ज़िक्र भी नहीं किया। उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से जानना चाहा कि वो वी के सिंह के ख़िलाफ़ किया कार्रवाई का मन्सूबा रखते हैं।

वकफ़ा-ए-सवालात के बाद कांग्रेस ने फिर ये मसला उठाया और कहा कि हमें हुकूमत के रवैय्ये पर शदीद एतराज़ है। जब स्पीकर ने ये मसला उठाने की इजाज़त नहीं दी तब खरगे दीगर पार्टी अरकान के साथ ऐवान से बाहर निकल गए। स्पीकर सुमित्रा महाजन ने कहा कि वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह कल इस मामले पर तफ़सीली जवाब दे चुके हैं और कांग्रेस अरकान उस वक़्त मौजूद नहीं थे।

TOPPOPULARRECENT