Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / वेलार रवी का आइन्दा हफ़्ता फिर दौरा मुतवक़्क़े

वेलार रवी का आइन्दा हफ़्ता फिर दौरा मुतवक़्क़े

कांग्रेस आला कमान ने रियासत में पार्टी की सूरत-ए-हाल को बेहतर बनाने केलिए मर्कज़ी वज़ीर वेलार रवी को ज़िम्मेदारी दी है जबकि तवक़्क़ो है कि वो आइन्दा हफ़्ता दुबारा हैदराबाद का दौरा करेंगे और पार्टी क़ाइदीन से तबादला ख़्याल करेंग

कांग्रेस आला कमान ने रियासत में पार्टी की सूरत-ए-हाल को बेहतर बनाने केलिए मर्कज़ी वज़ीर वेलार रवी को ज़िम्मेदारी दी है जबकि तवक़्क़ो है कि वो आइन्दा हफ़्ता दुबारा हैदराबाद का दौरा करेंगे और पार्टी क़ाइदीन से तबादला ख़्याल करेंगे।

रियासत में पार्टी की दिन बह दिन कमज़ोर सूरत-ए-हाल को देखते हुए कांग्रेस आला कमान ने चीफ मिनिस्टर और प्रदेश कांग्रेस की क़ियादत में तबदीली जैसे इक़दामात पर ग़ौर करना शुरू कर दिया है।

आंधरा प्रदेश को गैस की सरबराही के मसला पर गुज़श्ता दिनों चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और मर्कज़ी वज़ीर पैट्रोलीयम जए पाल रेड्डी में इख़तिलाफ़ात पैदा होगए थे ।

जए पाल रेड्डी ने तेलंगाना के गैस पर मबनी बर्क़ी प्रोजेक्ट्स को गैस के अलाटमैंट में चीफ मिनिस्टर पर अदम दिलचस्पी का इल्ज़ाम आइद किया जबकि चीफ मिनिस्टर ने वज़ीर-ए-आज़म को मकतूब रवाना करते हुए तेलंगाना के शंकर पली और नदनोर बर्क़ी प्रोजेक्ट्स को गैस अलाटमैंट में ताख़ीर केलिए जए पाल रेड्डी को ज़िम्मेदार क़रार दिया ।

हाईकमान ने दोनों क़ाइदीन में इख़तिलाफ़ात की तो यकसूई करदी लेकिन पार्टी को आइन्दा इंतिख़ाबात के लिए मुस्तहकम करने वेलार रवी की ख़िदमात हासिल की गई हैं।

TOPPOPULARRECENT