Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / वैट म‌सला की यकसूई पर चीफ़ मिनिस्टर से इज़हार-ए-तशक्कुर

वैट म‌सला की यकसूई पर चीफ़ मिनिस्टर से इज़हार-ए-तशक्कुर

हैदराबाद ।२२ । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : आंधरा प्रदेश फ़ैडरेशन आफ़ टेक्स्टाईलस एसोसीएशन‌ ने टेक्स्टाईलस पर आइद करदा इज़ाफ़ी क़दर टैक्स के देरीना हल तलब मसाइला की यकसूई करने पर चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के इलावा दीग

हैदराबाद ।२२ । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : आंधरा प्रदेश फ़ैडरेशन आफ़ टेक्स्टाईलस एसोसीएशन‌ ने टेक्स्टाईलस पर आइद करदा इज़ाफ़ी क़दर टैक्स के देरीना हल तलब मसाइला की यकसूई करने पर चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के इलावा दीगर वुज़रा से इज़हार-ए-तशक्कुर किया और कहा कि रियासत के टेक्स्टाईल ट्रेडर्स ने टेक्स्टाईलस पर इज़ाफ़ी क़दर टैक्स आइद करने के ख़िलाफ़ ए पी फ़ैडरेशन आफ़ टेक्स्टाईल एसोसीएशन‌स के ज़ेर-ए-एहतिमाम रियासत भर में 9 माह से बड़े पैमाने पर एहितजाजी धरने प्रोग्राम्स मुनज़्ज़म किए ।

हर सतह पर भूक हड़ताल कैंपस भी मुनाक़िद किए गए और मुतअद्दिद मर्तबा हुकूमत से नुमाइंदगी की गई । इस मसला पर हमदर्दी का इज़हार करते हुए तमाम अप्पोज़ीशन जमातों ने भी हुकूमत से टेक्स्टाईल पर वैट आइद करने की मुख़ालिफ़त करते हुए दसतबरदारी इख़तियार का मुतालिबा किया था ।

लेकिन इन तमाम नुमाइंदगियों के बावजूद हुकूमत अपने मौक़िफ़ पर अटल रही , ताहम कल चीफ़ मिनिस्टर से वुज़रा मसरस ए राम नारायण रेड्डी वज़ीर फ़ीनानस और टी जी वेंकटेश वज़ीर छोटीआबपाशी की क़ियादत में फ़ैडरेशन के एक वफ़द ने मुलाक़ात करने मूसिर नुमाइंदगी की जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने फ़ैडरेशन क़ाइदीन की नुमाइंदगी पर हमदर्दाना ग़ौर करते हुएदेरीना हल तलब मसला की यकसूई के लिए इक़दामात किए और हुकूमत ने एहितजाजी मुद्दत के दौरान इज़ाफ़ी क़दर टैक्स की अदायगी को माफ़ करदेने पर रजामंदी का इज़हार किया ।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर ए प्रकाश सदर ए पी फ़ैडरेशन आफ़ टेक्स्टाईल एसोसीएश‌न ने मुसर्रत का इज़हार किया कि मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने 7.5 लाख रुपय के टेक्स्टाईलस कारोबार पर किसी किस्म का इज़ाफ़ी क़दर टैक्स आइद ना करने और 7.5 लाख रुपय से ज़ाइद टेक्स्टाईलस कारोबार पर सिर्फ एक फ़ीसद वैट आइदकरने का ऐलान किया और साथ ही एहितजाजी मुद्दत के दौरान वैट की वसूली को माफ़ करदेने से भी इत्तिफ़ाक़ कर लिया है । उन्हों ने वयाट के ख़िलाफ़ गुज़शता 9 माह से जारीएहतिजाज के दौरान ए पी फ़ैडरेशन आफ़ टेक्सटाइल एसोसीएशन‌ की भरपूर ताईद करने और हुकूमत से नुमाइंदगी करने पर क़ाइद अप्पोज़ीशन मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू के टी रामा राव काइद तेलंगाना राष़्ट्रा समीती बीवी राघवल्लू , सैक्रेटरी सी पी आई ऐम , डाक्टर के ना रावना सैक्रेटरी सी पी आई , जगन मोहन रेड्डी सदर वाई ऐस आर कांग्रेस के इलावा दीगर जमातों के क़ाइदीन से इज़हार-ए-तशक्कुर किया ।

इलावा अज़ीं ए पी फ़ैडरेशन आफ़ टेक्स्टाईल असवीस उष्णस ने 9 माह के दौरान एहतिजाज को कामयाब बनाने में तआवुन करने वाली तंज़ीमों-ओ-एसोसीएशन‌ स के इलावा बिलख़सूस सहाफ़त से भी इज़हार-ए-तशक्कुर क्या । इस मौक़ा पर मिस्टर रेड्डी कन्वीनर वैट एहितजाजी मुहिम-ओ-नायब सदर फ़ैडरेशन भी मौजूद थे ।

TOPPOPULARRECENT