Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / वोटिंग मशीन में नोटा के लिए अलाहिदा निशान की फ़राहमी की कोशिश

वोटिंग मशीन में नोटा के लिए अलाहिदा निशान की फ़राहमी की कोशिश

इलेक्शन कमीशन नोटा ( तमाम उम्मीदवारों में कोई नहीं ) के लिए इलेक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीन में एक अलाहिदा निशान फ़राहम करने पर तवज्जा क्या हुआ है।

इलेक्शन कमीशन नोटा ( तमाम उम्मीदवारों में कोई नहीं ) के लिए इलेक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीन में एक अलाहिदा निशान फ़राहम करने पर तवज्जा क्या हुआ है।

राय दहनदों को जल्द एक अलाहिदा निशान बराए नोटा फ़राहम किया जाएगा। एच एस ब्रह्मा , नदीम ज़ैदी , मर्कज़ी इलेक्शन कमिश्नर्स-ओ-भंवरलाल रियासती चीफ़ इलेकटोरल ऑफीसर के साथ मीडीया से बात करते हुए एस संपत चीफ़ इलेक्शन कमिशनर ने बताया कि तेलंगाना-ओ-सीमांध्र में चुनाव के पुरअमन इनइक़ाद को यक़ीनी बनाने चुनाव मुकम्मिल करलिए गए हैं।

संपत ने सुबह तमाम सियासी क़ाइदीन के साथ कुल जमाती मीटिंग भी तलब कर के इन सियासी क़ाइदीन को चुनाव ज़ाबता अख़लाक़-ओ-चुनाव क़वानीन से वाक़िफ़ करवाते हुए चुनाव के पुरअमन-ओ-शफ़्फ़ाफ़ इनइक़ाद को यक़ीनी बनाने में भरपूर तआवुन की ख़ाहिश की।

उन्होंने कहा कि मुत्तहदा आंध्र प्रदेश में 6.40 करोड़ राय दहनदों के नाम फ़हरिस्त राय दहिंदगान में शामिल किए गए जबकि रियासत में चुनाव के लिए इस मर्तबा नए इलेक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीनें फ़राहम किए जा रहे हैं।

चीफ़ इलेक्शन कमिशनर ने कहा कि आंध्र प्रदेश में अब तक जुमला 105 करोड़ से ज़ाइद रक़ूमात ज़बत किए गए इस सिलसिले में जुमला 1142 केसेस दर्ज किए गए और शराब भी ज़बत कर के 29,290 केसेस दर्ज किए गए।

रक़ूमात-ओ-शराब की ज़बती में आंध्र प्रदेश मुल्क भर में सर-ए-फ़हरिस्त है। उन्होंने बताया कि रियासत में जुमला 25300 से ज़ाइद इंतेहाई हस्सास मराकज़ राय दही की निशानदेही करके सख़्त सेक्यूरिटी इंतेज़ामात किए जा रहे हैं ताकि अवाम बिला किसी डर-ओ-ख़ौफ़ मराकज़ राय दही पर पहूंच कर हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा करसकें।

राय दहनदों को किसी किस्म की तकालीफ़-ओ-मुश्किलात पेश ना आने मराकज़ राय दही के पास शामियाने नसब करने , पीने के पानी की बेहतर सहूलतें फ़राहम करने इक़दामात किए जा रहे हैं।

उन्होंने कहा कि इलाके तेलंगाना में पहले मरहले के तहत 30 अप्रैल को 17 लोक सभा और 119 असेंबली हलक़ों के लिए और दूसरे मरहले के तहत सीमांध्र के 25 लोक सभा और 175 असेंबली हलक़ा जात के लिए 7 मई को पोलिंग होगी। चुनाव में ज़ाबता अख़लाक़ पर सख़्ती से अमल आवरी होगी। तमाम सियासी जमातों से उन्होंने तआवुन की अपील की।

TOPPOPULARRECENT