Thursday , October 19 2017
Home / India / वोडाफोन मसले पर आइन्दा हफ़्ता ग़ौर : चिदम़्बरम

वोडाफोन मसले पर आइन्दा हफ़्ता ग़ौर : चिदम़्बरम

नई दिल्ली, 22 फ़रवरी: मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनांस पी चिदम़्बरम ने आज कहा कि इमकान है, कि काबीना 11,200 करोड़ रुपये मालियती वोडाफोन टेक्स मुआमले पर आइन्दा हफ़्ता ग़ौर करेगी। मर्कज़ी काबीना का इजलास आज मुनाक़िद किया गया, जिस में ये सवाल किया गया था कि व

नई दिल्ली, 22 फ़रवरी: मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनांस पी चिदम़्बरम ने आज कहा कि इमकान है, कि काबीना 11,200 करोड़ रुपये मालियती वोडाफोन टेक्स मुआमले पर आइन्दा हफ़्ता ग़ौर करेगी। मर्कज़ी काबीना का इजलास आज मुनाक़िद किया गया, जिस में ये सवाल किया गया था कि वोडाफोन टेक्स मसले पर भी आज ग़ौर किया जाएगा या नहीं। प्रेस कान्फ़्रेंस के दौरान मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनांस पी चिदम़्बरम ने इस सवाल का जवाब देते हुए कहा कि आज नहीं ग़ालिबन आइन्दा हफ़्ता ग़ौर मुम्किन है।

पी चिदम़्बरम इस से पहले कह चुके थे, कि मर्कज़ी काबीना वोडाफोन टेक्स मुआमले पर क़तई नज़रिया इख़तियार करेगी। इस के इलावा दीगर मामूलात बिशमोल पेट्रोल की बड़ी आलमी कंपनी शैल के मामले पर भी ग़ौर किया जाएगा, और अटार्नी जनरल जी ई वाहनगोती की राय पेशे नज़र रखी जाएगी।

उन्होंने कहा था कि जहां तक वोडाफोन का ताल्लुक़ है कंपनी ने समझौता की तजवीज़ पेश करते हुए हुकूमत को मकतूब रवाना किया है। हुकूमत ने जवाब देते हुए कहा कि कंपनी की दरख़ास्त पर बाइख़तियार अथॉरीटी की जानिब से ग़ौर किया जा सकता है। चुनांचे ये मसला मर्कज़ी काबीना के इजलास में आइन्दा हफ़्ता पेश किया जाएगा।

वोडाफोन 11,200 करोड़ रुपये टेक्स हुकूमत को बाक़ी है, जो हचिऩ्सन के हिसस ख़रीदने पर आइद किया गया था। ख़रीदारी का ये वाक़िया 2007 में पेश आया था, और मर्कज़ी वज़ारत फ़ीनांस को कंपनी ने मकतूब रवाना करते हुए टेक्स मसले की यकसूई की खाहिश ज़ाहिर की थी।

TOPPOPULARRECENT