Saturday , October 21 2017
Home / India / व्यापम स्कैम : एन जी ओ की बेदारी शऊर मुहिम

व्यापम स्कैम : एन जी ओ की बेदारी शऊर मुहिम

भोपाल: सफ़ अव्वल की ग़ैर सरकारी तंज़ीम ने व्यापम स्कैम के बारे में शऊर बेदार करने के लिए दस्तख़ती मुहिम का आग़ाज़ किया है। तंज़ीम ने कहा कि दाख़िला और तक़र्रुत में धोका दही सिर्फ़ एक सियासी मसला नहीं है बल्कि समाजी मसला है और इस में जो भी मुलव्विस हो चाहे वो सियासतदां हो या सरकारी ओहदेदार उन्हें उनके ओहदों से मुंसिफ़ाना तहक़ीक़ात के मुफ़ाद में फ़ौरी अलाहदा कर दिया जाना चाहिए।

जिन स्वास्थ अभियान के एक क़ौमी रुकन आमिला अमूल्य निधि ने कहा कि दस्तख़ती मुहिम का आग़ाज़ अवाम का शऊर बेदार करने के लिए किया गया है। खासतौर पर समाजी शोबे में उसकी सख़्त ज़रूरत है। एन जी ओ ने मुतालिबा किया है कि मर्कज़ को चाहिए कि रियासती गवर्नर राम निवेश यादव को फ़ौरी बरतरफ़ करदे क्यों कि उन्हें स्कैम में मुलव्विस क़रार दिया गया है।

चीफ़ मिनिस्टर शिव‌राज सिंह चौहान को भी इस्तीफ़ा देना चाहिए। निधि ने कहा कि बढ़ते हुए ख़ानगयाने के अमल से तालीमी मियार तेज़ी से इन्हितात पज़ीर है और ये इस शोबे में करप्शन की नई राहें खुल गई हैं। उन्होंने कहा कि तालीमी और सेहत का शोबे मुम्लिकत की दस्तूरी ज़िम्मेदारी हैं उन्हें इस ज़िम्मेदारी से फ़रार हासिल नहीं करना चाहिए।

TOPPOPULARRECENT