Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / वज़ीफा मंज़ूरी में नाकाम एक शख़्स ने ज़बान काट लिया

वज़ीफा मंज़ूरी में नाकाम एक शख़्स ने ज़बान काट लिया

हैदराबाद 27 अप्रैल:तेलंगाना रियासती सेक्रेट्रियट में एक शख़्स ने अपनी ज़बान काट कर अचानक सनसनी फैलादी। तफ़सीलात के मुताबिक़ बताया जाता है कि राजू चारी नामी एक शख़्स ने (वज़ीटर ने) वज़ीफा मंज़ूरी के लिए पिछ्ले कई दिनों से सेक्रेट्रियट के चक्कर कालने की इत्तेलाआत पाई जाती हैं और खास्कर सेक्रेट्रियट के चक्कर काटते हुए मायूसी के आलम में दिलबर्दाशता हो कर चीफ़ मिनिस्टर्स के चैम्बर सी बलॉक के रूबरू अज़खु़द रेज़र के ज़रीये अचानक इक़दाम करते हुए अपनी ज़बान काट ली। जिसके साथ ही वहां मौजूद सेक्यूरिटी मुलाज़िमीन-ओ-ओहदेदार हैरान परेशान हो गए और फ़ील-फ़ौर सेक्रेट्रियट स्टाफ़ को तलब करते हुए इस शख़्स को दवाख़ाना मुंतक़िल किया।

अपनी ज़बान काट लेने वाले मुतास्सिरा शख़्स जेडीमेटला का साकिन बताया जाता है। इस तरह तेलंगाना सेक्रेट्रियट में सनसनीखेज़ वाक़िया पेश आया।

बताया जाता है कि सेक्रेट्रियट मलाज़िमयान के ग़ैर मुंसिफ़ाना तर्ज़-ए-अमल से दिलबर्दाशता हो कर इस शख़्स ने अपनी ज़बान काट लेने पर मजबूर हुआ। इस दौरान सेक्रेट्रियट में इस वाक़िये की इत्तेला पाकर बताया कि वाक़ई सेक्रेट्रियट मुलाज़िमीन का रवैय्या रोज़ बरोज़ हरासानी-ओ-तकलीफ़-दह होता जा रहा है। लिहाज़ा इस सूरते हाल पर गहिरी नज़र रखने ये पेश आए वाक़िये की मुकम्मिल तहक़ीक़ात करवाने का सेक्रेट्रियट में मौजूद अवाम ने पुरज़ोर मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT