Tuesday , October 17 2017
Home / Khaas Khabar / वज़ीर-ए-आज़म की इंडोनेशिया आमद , आज ओबामा से मुलाक़ात

वज़ीर-ए-आज़म की इंडोनेशिया आमद , आज ओबामा से मुलाक़ात

बाली । 18 नवंबर । ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह 3 रोज़ा दौरा पर आज इंडोनेशिया पहुंच गए । वो कल सदर अमरीका बारक ओबामा से मुलाक़ात करेंगे। इलाक़ाई और आलमी एहमीयत के हामिल मुख़्तलिफ़ उमोर पर तबादला-ए-ख़्याल के इलावा हिंद । अमरीकी ताल्ल

बाली । 18 नवंबर । ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह 3 रोज़ा दौरा पर आज इंडोनेशिया पहुंच गए । वो कल सदर अमरीका बारक ओबामा से मुलाक़ात करेंगे। इलाक़ाई और आलमी एहमीयत के हामिल मुख़्तलिफ़ उमोर पर तबादला-ए-ख़्याल के इलावा हिंद । अमरीकी ताल्लुक़ात पर तवज्जा देंगे । बाली में आसियान-ओ-मशरिक़ी एशिया सरबराह कान्फ़्रैंस के बाद डाक्टर मनमोहन सिंह 19नवंबर की शाम सिंगापुर रवाना होजाएंगे। मनमोहन सिंह ने जुनूबी मशरिक़ी एशियाई ख़तों के साथ वसीअ तआवुन की अपील की है और कहा है कि इन ममालिक के साथ तआवुन हिंदूस्तान की मशरिक़ की तरफ़ देखो पालिसी का अहम हिस्सा है । डाक्टर मनमोहन सिंह ने कहा कि हिंद ।

आसियान कान्फ़्रैंस के दौरान तिजारती और ट्रांसपोर्ट के राबते बढ़ाने पर ख़ुसूसी बातचीत होगी । मशरिक़ी एशियाई कान्फ़्रैंस में मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन आलमी मआशी बोहरान तालीम तवानाई और क़ुदरती आफ़ात से निमटने के उमोर पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ करेंगे। इन चोटी कान्फ़्रैंसों के मौक़ा पर मनमोहन सिंह बारक ओबामा के इलावा वज़ीर-ए-आज़म चीन वैन जिया बाॶ से मुलाक़ात करेंगे। उन्हों ने निशानदेही की कि हिंदूस्तान एशियाई मुल्कों के साथ सरगर्मी से रवाबित रखे हुए है। मशरिक़ी एशीया चोटी कान्फ़्रैंस के ताल्लुक़ से उन्हों ने कहा कि ये उसोली फ़ोर्म है जहां पर एशिया पीसफ़ीक ख़ित्ते में इलाक़ाई तआवुन के जामि ढाँचे को मज़बूत बनाया जाएगा । इस साल चोटी कान्फ़्रैंस में अमरीका , रूस के अमल-ओ-दख़ल पर भी तवज्जा दी जाएगी ।

बानी रुकन की हैसियत से हिंदूस्तान ने मशरिक़ी एशिया चोटी कान्फ़्रैंस की जानिब से किए गए मुतअद्दिद इक़दामात के हिस्सा के तौर पर इस ख़ित्ते में मआशी बिरादरी क़ायम करने का फ़ैसला किया है । ख़ित्ते के मुल्कों में आफ़ात समावी , बहरी सलामती , दहश्तगर्दी और दीगर सलामती के ग़ैर रिवायती ख़तरात से मरबूत मसाइल पर तशवीश पाई जाती है । उन्हों ने कहाकि में इन तमाम मसाइल पर खुले दिल से और तामीरी अंदाज़ में बातचीत करूंगा। अपने पहले बाहमी दौरा-ए-सिंगापुर का 19 नवंबर का आग़ाज़ करते हुए वो इस मुलक के साथ हिंदूस्तान की दोस्ती की एहमीयत पर तवज्जा देंगे ।

उन्हों ने कहा कि सिंगापुर के साथ हिंदूस्तान की दोस्ती को अज़ीम तर एहमीयत हासिल है । वज़ीर-ए-आज़म सिंगापुर ली हुसैन लिविंग ने हमारी मईशत , तिजारत , सक़ाफ़्त और अवाम से अवाम के राबते को एहमीयत दी है । सिंगापुर इस ख़ित्ते का अहम हलीफ़ मुलक है । हिंदूस्तान की एशिया की तरफ़ देखो पालिसी का आग़ाज़ करते हुए हम सिंगापुर के साथ मसरूफ़-ए-अमल होगए हैं और इस मुलक के साथ मिलकर जुनूब मशरिक़ी एशिया और हिंदूस्तान के दरमयान अज़ीम तर तआवुन की वकालत की जाएगी ।

TOPPOPULARRECENT