Monday , October 23 2017
Home / India / वज़ीर-ए-आज़म के असासाजात(property) 10.73 करोड़ रुपय

वज़ीर-ए-आज़म के असासाजात(property) 10.73 करोड़ रुपय

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के असासा जात की मालियत तक़रीबन 10.73 करोड़ रुपय है जो गुज़िश्ता साल की दोगुनी है । लेकिन उन के कई काबीनी साथी वज़ीर-ए-आज़म से ज़्यादा मालदार हैं । वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर की वैब साईट पर मर्कज़ी वुज़रा के असासाजात की ताज़ा तर

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के असासा जात की मालियत तक़रीबन 10.73 करोड़ रुपय है जो गुज़िश्ता साल की दोगुनी है । लेकिन उन के कई काबीनी साथी वज़ीर-ए-आज़म से ज़्यादा मालदार हैं । वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर की वैब साईट पर मर्कज़ी वुज़रा के असासाजात की ताज़ा तरीन तफ़सीलात शाय की गइ हैं । जिन के बमूजब ज़्यादा मालदार काबीनी वुज़रा मैं पराफ़ल पटेल 52 करोड़ , शरद पवार 22 करोड़ और ऐम के अज़हा गिरी.50 करोड़ रुपय मालियती असासाजात रखते हैं ।

वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अंतोनी के असासों की मालियत 55 लाख रुपय है और वो काबीनी वुज़रा में सब से कम मालदार वज़ीर हैं । मनमोहन सिंह की रिहायशी जायदादों , बैंक डिपाज़िटस और मारूति 800 कार उन के असासाजात में शामिल किए गए हैं । चन्दीगढ़ और दिल्ली में उन के दो फ़्लैट हैं जिन की मालियत 7.27 करोड़ , बैंक डिपाज़िटस और सरमाया कारी 3.46 करोड़ और मुख़्तलिफ़ एस बी आई खाता शामिल हैं ।

TOPPOPULARRECENT