Monday , October 23 2017
Home / World / वज़ीर-ए-आज़म बर्तानिया डेविड कैमरोन को मायूसी

वज़ीर-ए-आज़म बर्तानिया डेविड कैमरोन को मायूसी

लंदन, ०२ फरवरी (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म बर्तानिया डेविड कैमरून ने जो हिंदूस्तान के फ़्रांसीसी साख़ता राफ़ील लड़ाका जैट तैय्यारा ख़रीदने के फ़ैसला पर मायूस हैं, क्योंकि हिंदूस्तान बर्तानिया के तैय्यार कर्दा यूरो फाइटर टाइफून तैय्यारे ख़

लंदन, ०२ फरवरी (पी टी आई) वज़ीर-ए-आज़म बर्तानिया डेविड कैमरून ने जो हिंदूस्तान के फ़्रांसीसी साख़ता राफ़ील लड़ाका जैट तैय्यारा ख़रीदने के फ़ैसला पर मायूस हैं, क्योंकि हिंदूस्तान बर्तानिया के तैय्यार कर्दा यूरो फाइटर टाइफून तैय्यारे ख़रीदने के बजाय फ़्रांसीसी साख़ता जैट लड़ाका तय्यारे ख़रीद रहा है, हिंदूस्तान पर ज़ोर देते हुए उन्हों ने कहा कि वो हर मुम्किन कोशिश करेंगे।

क्योंकि वो पहले ही हिंदूस्तानियों के साथ तबादला-ए-ख़्याल करके उन्हें टाईफ़ोन का मुशाहिदा करने की दावत दे चुके हैं। वो कल हिंदूस्तान के इस ऐलान के बारे में कि वो फ़्रांसीसी साख़ता डॉ साल्ट राफ़ील लड़ाका जैट तैय्यारा ख़रीदना चाहता है जो हिंदूस्तान का अब तक का सब से बड़ा दिफ़ाई मुआहिदा होगा, जिस की मालियत 10 अरब अमरीकी डालर होगी, बर्तानवी पार्लीमैंट में ब्यान दे रहे थे।

उन्हों ने कहा कि हिंदूस्तान का ये फ़ैसला मायूसकुन है। उन्हों ने परज़ोर अंदाज़ में कहा कि सौदा अभी फ़्रांसीसी कंपनी के साथ तय नहीं हुआ है और वो हिंदूस्तान को बर्तानवी साख़ता टाईफ़ोन लड़ाका तय्यारा ख़रीदने पर आमादा करने की हर मुम्किन कोशिश करेंगे। इस दौरान फ़्रांस ने ये तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि जैट तय्यारों की ख़रीदारी केलिए हिंदूस्तान के साथ अंदरून 6 ता 8 माह मुआमलत को क़तईयत दे दी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT