Wednesday , September 20 2017
Home / AP/Telangana / वज़ीर-ए-आज़म मोदी के दौरा तेलंगाना का प्रोग्राम

वज़ीर-ए-आज़म मोदी के दौरा तेलंगाना का प्रोग्राम

हैदराबाद 07 अगस्त: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी इतवार को रियासत तेलंगाना का दौरा करेंगे। वज़ीर-ए-आज़म के इस दौरे की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर लेबर-ओ-रोज़गार बंडारू दत्तात्रेय ने बताया कि वज़ीर-ए-आज़म गजवेल, मेदक में पाइपलाइन के ज़रीये पीने के पानी की सरबराही स्कीम का इफ़्तेताह करेंगे।

वो रियासत में मुख़्तलिफ़ प्रोजेक्ट्स के लिए संग-ए-बुनियाद रखेंगे और गजवेल में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे। नरेंद्र मोदी यहां एल्बी स्टेडीयम में बीजेपी वर्कर्स के जलसा से मुख़ातब करेंगे। वज़ीर-ए-आज़म 2:20 बजे दिन बेगमपेट एयरपोर्ट, हैदराबाद पहुँचेंगे जहां से वो बज़रीया हेलीकाप्टर गजवेल जाऐंगे और हुकूमत तेलंगाना के ज़ेरे एहतेमाम मुनाक़िदा होने वाले प्रोग्राम में शिरकत करेंगे। रियासत तेलंगाना के क़ियाम के बाद वज़ीर-ए-आज़म पहली मर्तबा तेलंगाना का दौरा कर रहे हैं जिसमें वो कोमिट्टीबंडा विलेज में मिशन भागीरता का आग़ाज़ करेंगे जोकि रियासती हुकूमत की एक फ्लैगशिप स्कीम है जिसका मक़सद हर घर को पाइपलाइन के ज़रीये पीने का पानी फ़राहम करना है।

वो गजवेल के इस गांव में रस्मी तौर पर एक नल को खोलेंगे। हलक़ा असेंबली गजवेल की नुमाइंदगी चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ करते हैं।

वज़ीर-ए-आज़म इस दौरे के दौरान वरंग‌ल में कालूजी नारायण राव‌ यूनीवर्सिटी आफ़ हेल्थ साइंस का भी इफ़्तेताह करेंगे और कुत्ता पल्ली। मनोहराबाद रेलवे लाईन के लिए संग-ए-बुनियाद भी रखेंगे।

TOPPOPULARRECENT