Thursday , October 19 2017
Home / Crime / शरपसंदों की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ बी जे पी का बंद नाकाम

शरपसंदों की गिरफ़्तारी के ख़िलाफ़ बी जे पी का बंद नाकाम

मादन्ना पेट हनूमान मंदिर में मुबय्यना तौर पर शरपसंदी करने वाले हिन्दू नौजवानों को गिरफ़्तार किए जाने के ख़िलाफ़ मुक़ामी बी जे पी क़ाइदीन ने आज बंद मनाया । मादन्ना पेट और सईदा बाद इलाक़ों में बी जे पी के बंद के ऐलान का कुछ ख़ास अस

मादन्ना पेट हनूमान मंदिर में मुबय्यना तौर पर शरपसंदी करने वाले हिन्दू नौजवानों को गिरफ़्तार किए जाने के ख़िलाफ़ मुक़ामी बी जे पी क़ाइदीन ने आज बंद मनाया । मादन्ना पेट और सईदा बाद इलाक़ों में बी जे पी के बंद के ऐलान का कुछ ख़ास असर देखने में नहीं आया ।

जब कि नौजवाने सईदा बाद की जानिब से दिए गए बंद के ऐलान की ताईद में मादन्ना पेट और दीगर इलाक़ों में मुस्लिम ताजरीन ने बी जे पी के बंद के ख़िलाफ़ दुकानात बंद रखे । बताया जाता है कि बी जे पी के मुक़ामी कारपोरेटर सहादेव यादव और उन के साथीयों ने मादन्ना पेट मंडी में दुकानात को जबरन बंद करवाए ।

जिस के बाद पुलिस ने बनगारी प्रकाश बी जे पी फ़्लोर लीडर जी ऐच एम सी सहादेव यादव परमेश कुमार और दीगर 14 बी जे पी कारकुनों को पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया और उन्हें नामपली पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया ।

बताया जाता है कि सहादेव यादव को पुलिस ने आज सुबह से ही घर में नज़र बंद कर दिया था लेकिन दोपहर बाद इस ने इलाक़ा में घूमते हुए दुकानात बंद करवाए ।

TOPPOPULARRECENT