Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / शराइत के बगैर तेलंगाना रियासत की तशकील का मर्कज़ से मुतालिबा

शराइत के बगैर तेलंगाना रियासत की तशकील का मर्कज़ से मुतालिबा

तेलंगाना पोलटीकल जवाइंट एक्शण कमेटी ने किसी भी शर्त के बगै़र मुकम्मिल तेलंगाना के हुसूल के मुतालिबा के तहत आज इंदिरा पार्क पर एक रोज़ा धरना मुनज़्ज़म किया।

तेलंगाना पोलटीकल जवाइंट एक्शण कमेटी ने किसी भी शर्त के बगै़र मुकम्मिल तेलंगाना के हुसूल के मुतालिबा के तहत आज इंदिरा पार्क पर एक रोज़ा धरना मुनज़्ज़म किया।

इस महा धरना में जय ए सी क़ाइदीन के अलावा टी आर एस, सी पी आई ( ऐम ईल ) यू डेमोक्रेसी और तेलंगाना हामी तंज़ीमों के क़ाइदीन ने हिस्सा लिया।

इस मौके पर मुत्तफ़िक़ा क़रारदाद की मंज़ूरी के ज़रीये मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया गया कि वो तेलंगाना मुसव्वदा बिल में मौजूद ख़ामीयों की फ़ौरी इस्लाह करके बिल में तरमीम करे।

जय ए सी ने मुसव्वदा बिल में 14 नकात की निशानदेही की है जो बाक़ौल उनके तेलंगाना अवाम के ख़िलाफ़ हैं। अगर मुसव्वदा बिल को मौजूदा हालत में मंज़ूर किया जाता है तो इस से मुख़्तलिफ़ शोबों में तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी का सिलसिला जारी रहेगा।

क़रारदाद में मर्कज़ से मांग की गई कि मुसव्वदा बिल में ज़रूरी तरामीम के साथ उसे पार्लियामेंट के मुजव्वज़ा मीटिंग में मंज़ूर किया जाये। जय ए सी ने अवाम से वाअदा के मुताबिक़ तशकीले तेलंगाना के अमल में तेज़ी पैदा का मुतालिबा किया।

असेंबली में तेलंगाना मुसव्वदा बिल पर मुबाहिस में सीमांध्र अरकान की रुकावटों पर अफ़सोस का इज़हार करते हुए क़रारदाद में मुतालिबा किया गया है कि असेंबली में तेलंगाना मुसव्वदा बिल पर फ़ौरी मुबाहिस का आग़ाज़ किया जाये और सदर जमहूरीया की दी गई मोहलत के मुताबिक़ 23 जनवरी तक मुसव्वदा बिल को असेंबली की राय के साथ वापिस लिया जाये।

क़रारदाद में कहा गया है कि पिछ्ले 56 बरसों के दौरान मुख़्तलिफ़ शोबों में तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी हुई है लिहाज़ा मुसव्वदा बिल में इस तरह के उमोर शामिल ना किए जाएं जिस से नाइंसाफ़ीयों का तसलसुल जारी रहे।

महा धरना में जय ए सी के क़ाइदीन को उन 14 नकात पर इज़हारे ख़्याल का मौक़ा दिया गया जिन पर जय ए सी ने एतराज़ात जताए हैं। सदरनशीन जय ए सी प्रोफेसर कोदंदराम की क़ियादत में किए गए इस धरना में टी आर एस के क़ौमी सेक्रेटरी जनरल डॉक्टर केशव राव‌, अरकाने असेंबली हरीशवर रेड्डी, पोचारम श्रीनिवास रेड्डी, एमएल सीज़ स्वामी गौड़ , सुधाकर रेड्डी, महमूद अली के अलावा इम्पलाइज़ क़ाइदीन देवी प्रसाद, विट्ठल, श्रीनिवास गौड़ और दूसरों ने शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT