Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / शराब की फ़रोख़्तगी में इज़ाफ़ा पर ईज़हार-ए-तशवीश

शराब की फ़रोख़्तगी में इज़ाफ़ा पर ईज़हार-ए-तशवीश

हैदराबाद 22 जनवरी (सियासत न्यूज़) शहर में शराब के बे दरिग़ फ़रोख़त ने ज़िला जायज़ा कमेटी इजलास को अपनी लपेट में ले लिया ,जहां अवामी नुमाइंदों ने बिलख़सूस बरसर-ए-इक़तिदार जमात के नुमाइंदों ने सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया। हैदराबाद

हैदराबाद 22 जनवरी (सियासत न्यूज़) शहर में शराब के बे दरिग़ फ़रोख़त ने ज़िला जायज़ा कमेटी इजलास को अपनी लपेट में ले लिया ,जहां अवामी नुमाइंदों ने बिलख़सूस बरसर-ए-इक़तिदार जमात के नुमाइंदों ने सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया। हैदराबाद ज़िला जायज़ा कमेटी के इस इजलास में जो इंचार्ज वज़ीर गीता रेड्डी की सदारत में मुनाक़िद हुआ। कांग्रेस के अरकान पार्लीमान की ब्रहमी से दहल गया। कांग्रेस के अरकान पार्लीमान अंजुमन कुमार यादव, एम ए ख़ां और वे हनुमंत रावने शराब की दुकानात और शराब की बे दरेग़ फ़रोख़त पर सख़्त ब्रहमी ज़ाहिर की। हनुमंत रावने एक क़दम आगे बढ़ते हुए रास्त हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि ऐसी हुकूमत को श्रम आनी चाहीए जो शराब के पैसों पर इन्हिसार करती है।

इंजन कुमार यादव ने शराब की दोकानात के नामों और रजिस्ट्रेशन पर तन्क़ीद की और कहा कि शराब के दो का नात और इस की फ़रोख़त पर क़ाबू पाना ज़रूरी है। ताहम ताज्जुब की बात तो ये है के जिस वक़्त इजलास में ये मसला उठाया गया और गरमा गरम मुबाहिसा जारी था, उस वक़्त इजलास में महिकमा आबकारी का कोई आला ओहदेदार मौजूद नहीं था। रुकन पार्लीमैंट हनुमंत राव ने ज़िला रंगा रेड्डी में मौजूदा तमाम ओक़ाफ़ी जायदादों का सर्वे करवाने और इस के तहफ़्फ़ुज़ और एहतिराम करने का मुतालिबा किया और कहा कि तमाम ओक़ाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाते हुए इस का रिकार्ड फ़राहम किया जाय।

रुकन पार्लीमैंट सय्यद अज़ीज़ पाशाह ने शहर में मौजूदा बड़े दवा ख़ानों में मयारी सहूलयात फ़राहम करने का मुतालिबा किया और कहाकि हुकूमत उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल जैसे तारीख़ी हॉस्पिटल में अवाम को सहूलत बख़श ख़िदमात फ़राहम करने में नाकाम होगई है। उन्हों ने शहर में तामीरात की इजाज़त के लिए बैंगलौर शहर जैसी शराइत को ज़रूरी क़रार दिया और अफ़सोस का इज़हार करते हुए कहा कि मक्का मस्जिद के मरम्मति कामों के लिए फ़ंडज़ की इजराई के बावजूद कामों की तकमील अमल में नहीं लाई गई। इस मौक़ा पर रुकन पार्लीमैंट एम ए ख़ां ने नाईट बाज़ार के ताल्लुक़ से पुराने शहर को नजरअंदाज़ करने पर ब्रहमी ज़ाहिर की और कहा कि शिलपा रामम् मैं नाईट बाज़ार का आग़ाज़ करदिया गया जबकि लाड बाज़ार को मुसलसल नजरअंदाज़ करदिया जा रहा है।

उन्हों ने चारमीनार यूनानी हॉस्पिटल को तरक़्क़ी के लिए इक़दामात पर ज़ोर दिया और फ़ंडज़ को फ़ौरी जारी करने का मुतालिबा किया। इस मौक़ा पर रुकन क़ानू नसाज़ कौंसल ऐम ऐस प्रभाकर ने शहर में उसकीइंग सैंटरज़ की सरगर्मीयों पर तशवीश का इज़हार किया और कहाकि लड़कीयों का क़तल शहर में उरूज पर है। एकता दो माह के अर्सा में हमल की जांच के बाद लड़कीयों को मादर रहम में क़तल के वाक़ियात पेश आए।

उन्हों ने सैक्स डीटरमनीशन टसट और सपम डोनेशन जैसी हरकतों पर तशवीश ज़ाहिर की, जिस पर सदर नशीन जायज़ा इजलास गीता रेड्डी ने ज़िला कलक्टर को हिदायत दी कि वो ऐसी हरकतों पर ख़ुसूसी नज़र रखें और सख़्त से सख़्त क़ानूनी कार्रवाई की जाय। उन्हों ने बताया कि मर्दों के मुक़ाबिल ख़वातीन के औसत में कमी वाक़्य होरही है और ये फ़र्क़ एक हज़ार मर्दों की बनिसबत 927 ख़वातीन तक पहूंच चुका है। इस मौक़ा पर वाटर बोर्ड, बलदिया ,पुलिस, रीवैन्यू, आबकारी मैडीकल ऐंड हीलत के इलावा दीगर ओहदेदार मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT