Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / शराब माफिया के ख़िलाफ़ हुकूमत की ख़ामोशी मानी ख़ेज़ नायडू

शराब माफिया के ख़िलाफ़ हुकूमत की ख़ामोशी मानी ख़ेज़ नायडू

हैदराबाद 21 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) रियासत में कानकुनी अराज़ी शराब और दीगरमाफ़िया सरगर्म हैं । हुकूमत इन सरगर्मीयों के ख़िलाफ़ कार्रवाई से गुरेज़ करते हुए उन की हौसला अफ़्ज़ाई कररही है। सदर तेलगुदेशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू न

हैदराबाद 21 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) रियासत में कानकुनी अराज़ी शराब और दीगरमाफ़िया सरगर्म हैं । हुकूमत इन सरगर्मीयों के ख़िलाफ़ कार्रवाई से गुरेज़ करते हुए उन की हौसला अफ़्ज़ाई कररही है। सदर तेलगुदेशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस में मुतालिबा किया कि शराब माफ़िया की सरगर्मीयों पर रोक लगाने केलिए हुकूमत फ़ौरीकुल जमाती इजलास तलब करते हुए मसला का हल दरयाफ़त करे । उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी शराब अस्क़ाम की तहक़ीक़ात का मुतालिबा करते हुए 22 दिसमबर को चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात करेगी और 24दिसमबर को गवर्नर मिस्टर ई एसएल नरसिम्हन से मुलाक़ात करते हुए उन्हें शराब अस्क़ाम की तफ़सीलात सेवाक़िफ़ करवाते हुए तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया जाएगा ।

मिस्टर नायडू ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी शराब अस्क़ाम में मुलव्वस तमाम वुज़रा अरकान असम्बली और ज़राएइबलाग़ के नुमाइंदों के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा कररही है । उन्हों ने बताया कि रियासत में जारी शराब माफ़िया के मुताल्लिक़ इंसिदाद रिश्वत सतानी ओहदेदारों के धावॶं के बाद तफ़सीलात मंज़रे आम पर आचुकी हैं । उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर की ख़ामोशी कोहैरतअंगेज़ क़रार देते हुए कहा कि इस ख़ामोशी से ऐसा महसूस होता है कि चीफ़ मिनिस्टर ख़ुद शराब माफ़िया को फ़रोग़ देने में मसरूफ़ हैं । सदर तेलगुदेशम ने बताया कि रियासतमें देढ़ लाख बेल्ट शॉप्स चलाए जा रहे हैं जब कि 6500 शराब की दो का नात मौजूद हैं ।

उन्हों ने हुकूमत से इस्तिफ़सार किया कि हुकूमत ने बेल्ट शॉप्स को बंद करने का जो वाअदा किया था इस पर क्यों ख़ामोशी इख़तियार किए हुए है। तेलगुदेशम पार्टी अरकान असम्बली के भी शराब अस्क़ामस में मुलव्वस होने के मुताल्लिक़ सवाल का जवाब देते हुए मिस्टर नायडू ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी अस्क़ाम में मुलव्वस तमाम अफ़राद के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा कररही है ताकि रियासत में शराब के फ़रोग़ को रोका जा सके । उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम को मौसूला तफ़सीलात के मुताबिक़ सिर्फ हैदराबाद में 48शराब की सीनडीकीट चलाए जा रहे हैं जब कि ज़िला रंगा रेड्डी में 100से ज़ाइदसिंडीकेट सरगर्म हैं ।

मिस्टर नायडू ने बताया कि महिकमा इंसिदाद रिश्वत सतानी की कार्रवाई के बाद जो इत्तिलाआत मंज़रे आम पर आरही है उन के मुताबिक़ 7वुज़रा 70सेज़ाइद अरकान असम्बली इस अस्क़ाम में मुलव्वस हैं । उन्हों ने बताया कि 26दिसमबर को तेलगुदेशम पार्टी की जानिब से रियासत के तमाम अज़ला में ज़िला कुलैक्टर दफ़ातिर पर एहितजाजी धरने मुनज़्ज़म करते हुए शराब की क़ीमतों के ताय्युन और एम आर पी बोर्डस आवेज़ां करने का मुतालिबा किया जाएगा । उन्हों ने बताया कि शराब सीनडीकीट के मुताल्लिक़ ख़ामोशी इख़तियार करते हुए हुकूमत रियासत के खज़ाने को नुक़्सान पहुंचा रही है।

TOPPOPULARRECENT