Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / शहरीयों को करोड़ों रुपये की धोका दही, एक शख़्स गिरफ़्तार

शहरीयों को करोड़ों रुपये की धोका दही, एक शख़्स गिरफ़्तार

हैदराबाद 12 मार्च: सेंट्रल क्राईम स्टेशन (सीसीएस) पुलिस ने करोड़ों रुपये की धोका दही में एक शख़्स को गिरफ़्तार कर लिया। बताया जाता है कि के जनार्धन चौधरी जो कैनेडा का शहरी है और इस का ताल्लुक़ आंध्र प्रदेश के तिरूपति से है।

जनार्धन ने अपने क़रीबी रिश्तेदार के परोसना और इस के शौहर जी भास्कर की तरफ से मनी मंत्रा प्रापर्टीज़ ऐंड डेल्ज़ प्रोजेक्ट के मैनेजिंग डायरेक्टर सुर्यनाथ से तआरुफ़ करवाया और मज़कूरा इदारे में सरमायाकारी की तरग़ीब दी। चौधरी ने रेढ़ की हड्डी की सर्जरी के लिए तिरूपति में वाक़्ये मौरूसी जायदाद फ़रोख़त करने के सिलसिले में एम चंद्रशेखर रेड्डी रियल एस्टेट ताजिर से मुलाक़ात की और 3.2 करोड़ की मुआमलत की जिसमें 1.2 करोड़ जनार्धन चौधरी को दिए गए और बक़ाया 2 करोड़ की रक़म देने से क़ासिर रहा जिस पर बक़ाया रक़म को अदा करने में ताख़ीर करते हुए चंद्रशेखर रेड्डी ने के सुर्यनाथ की मदद से धोका दही की नीयत से मुख़्तलिफ़ बैंकों के काउंटर फाईलस तैयार किए और बक़ाया रक़म बैंक खाते में जमा करने का दावा किया।

इस धोका दही के इन्किशाफ़ पर जनार्धन चौधरी ने सीसीएस पुलिस में एक शिकायत दर्ज कराई जिस पर पुलिस ने कार्रवाई करते हुए एम चंद्रशेखर रेड्डी ने गिरफ़्तार कर लिया गया।

TOPPOPULARRECENT