Saturday , August 19 2017
Home / AP/Telangana / शहर और अज़ला की 200 मसाजिद में हुकूमत तेलंगाना की दावते इफ़तार

शहर और अज़ला की 200 मसाजिद में हुकूमत तेलंगाना की दावते इफ़तार

हैदराबाद 22 जून: तेलंगाना हुकूमत के रमज़ान पैकेज पर बेहतर अमल आवरी के ज़रीये वक़्फ़ बोर्ड की तरफ से मुंतख़ब मसाजिद की कमेटीयों और मुतवल्लियों के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया गया।

डायरेक्टर जनरल एंटी करप्शन ब्यूरो अबदुल क़य्यूम ख़ां, सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील, चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड मुहम्मद असदुल्लाह और स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एस ए शकूर ने शिरकत की। मसाजिद कमेटीयों को दावत इफ़तार, तआम और ग़रीबों के लिए कपड़ों की तक़सीम के सिलसिले में ज़रूरी हिदायात जारी की गईं और बताया गया कि हक़ीक़ी मुस्तहक़्क़ीन तक कपड़े पहुंचने चाहीए।

24 जून को बाद नमाज़-ए-जुमा कपड़ों की तक़सीम का आग़ाज़ होगा और अभी तक शहर की 87 मसाजिद को कपड़ों के पैकेट्स रवाना कर दिए गए हैं। मीटिंग में बताया गया कि मुताल्लिक़ा अरकाने असेंबली से मुशावरत के ज़रीये शहर और अज़ला में 200 मसाजिद का इंतेख़ाब किया गया है जिनमें शीया और महदवी फ़िर्क़ा की मसाजिद का भी इंतेख़ाब भी शामिल है। मसाजिद कमेटीयों और मुतवल्लियों से कहा गया कि वो पूरी शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ इस स्कीम पर अमल करें और वक़्फ़ बोर्ड के अलावा पुलिस और जीएचएमसी के ओहदेदार अमल आवरी में तआवुन करेंगे।

एके ख़ां ने कहा कि 26 जून को चीफ़ मिनिस्टर की दावत इफ़तार के दिन तमाम मसाजिद में दावते इफ़तार और तआम का एहतेमाम किया जाएगा। इस के लिए हर मस्जिद को 2 लाख रुपये जारी किए जा रहे हैं। 23जून तक मसाजिद के एकाऊंट में 2लाख रुपये जमा कर दिए जाऐंगे जिन मसाजिद के एकाऊंट नहीं पुलिस की इआनत से एकाऊंट खोले जाऐंगे। उन्होंने कहा कि हर मस्जिद में 1000 लोगों के लिए खाने का इंतेज़ाम किया जाएगा और इस के लिए मीनू तए किया गया है। अगर मस्जिद छोटी हो तो क़रीबी मैदान या फिर फंक्शन हाल में तआम का इंतेज़ाम किया जाये।

उन्होंने बताया कि ग़रीबों के लिए कपड़ों के पैकेज में मर्द लोगों के लिए कुरता पाजामा और ख़वातीन के लिए एक साड़ी और सूट रखा गया है। इस तरह 2 लाख पैकेट्स के तहत 6 लाख लोगों को कपड़े दस्तयाब होंगे। उन्होंने मसाजिद कमेटीयों से ख़ाहिश की कि वो दावते इफ़तार और कपड़ों की तक़सीम में ग़रीब और मुस्तहिक़ लोगों को तर्जीह दें क्युं कि हुकूमत का मक़सद ग़रीब और मुस्तहिक़ ख़ानदानों को ईद की ख़ुशी में शामिल करना है। चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर मुहम्मद असदुल्लाह ने मसाजिद कमेटीयों को पैकेजस की तफ़सीलात से वाक़िफ़ किराया और कहा कि शहर और अज़ला में कपड़ों की मसाजिद कमेटीयों को रवानगी का आग़ाज़ हो चुका है। अज़ला में ज़िला कलेक्टरस के ज़रीये मसाजिद को 2 लाख रुपये जारी किए जाऐंगे।

उन्होंने बताया कि इस स्कीम पर अमल आवरी के लिए वक़्फ़ बोर्ड के ओहदेदारों की ख़िदमात हासिल की गई हैं। उन्होंने बताया कि निज़ामबाद में 22 जून को अइम्मा और मोज़नीन के एज़ाज़िया की तक़सीम अमल में आएगी

TOPPOPULARRECENT