Saturday , August 19 2017
Home / Featured News / शहर की तरक़्क़ी में क़दम क़दम पर मेरी निशानीयां मौजूद: नायडू

शहर की तरक़्क़ी में क़दम क़दम पर मेरी निशानीयां मौजूद: नायडू

हैदराबाद 31 जनवरी:सदर तेलुगू देशम-ओ-चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि तेलंगाना खास्कर हैदराबाद के अवाम में तेलुगू देशम पर काफ़ी भरोसा है और इस एतेमाद के नतीजे में जी एच्च एम सी चुनाव में तेलुगू देशम बी जे पी इत्तेहाद की कामयाबी यक़ीनी होगी। मीडिया से बात करते हुए चंद्रबाबू नायडू ने साबिक़ तेलुगू देशम हुकूमत में शहर की तरक़्क़ी के इक़दामात पर रोशनी डाली और कहा कि माधापूर में हाईटेक सिटी की तामीर से शहरे हैदराबाद में नई तबदीली हुई और शहरे हैदराबाद को आलमी नक़्शा में उजागर करने साइबराबाद का नाम भी दिया गया। उन्होंने कहा कि साइबराबाद में मआशी सरगर्मीयों में इज़ाफे के लिए मुम्किना इक़दामात किए गए जिसके एक हिस्से के तौर पर हैदराबाद में माईक्रो साफ़्ट कंपनी का क़ियाम अमल में आया और दुनिया की अहम कंपनीयों की तवज्जा हैदराबाद पर हो गईं।

हैदराबाद में सरमायाकारी करने अमेरिका की कई कंपनीयों ने दिलचस्पी दिखाई। नायडू ने कहा कि 5000 हज़ार एकड़ अराज़ी पर शमशाबाद में ग्रीन फ़ील्ड एयरपोर्ट के क़ियाम को यक़ीनी बनाया गया।

उन्होंने कहा कि तेलुगू अवाम जहां कहीं भी रहेंगे तेलुगू देशम वहां रहेगी और तेलुगू अवाम के साथ ज़्यादती की सूरत में वहां पार्टी जद्द-ओ-जहद करेगी ना इंसाफ़ियों को दूर करने के इक़दामात करेगी। उन्होंने कहा कि शहर की सड़कों को तौसी दी गई। ट्रैफ़िक मसाइल की यकसूई की गई। उन्होंने कहा कि तेलंगाना और हैदराबाद में तेलुगू देशम ताक़तवर-ओ-मुस्तहकम है। बाज़ मुफ़ाद परस्त क़ाइदीन ने पार्टी से इस्तीफ़ा दिया है लेकिन कैडर तेलुगू देशम के साथ है। उन्होंने अवाम से तेलुगू देशम बी जे पी इत्तेहादी उम्मीदवारों को कामयाब बनाने की अपील की।

TOPPOPULARRECENT