Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / शहर के तमाम स्लम इलाक़ों में पानी की क़िल्लत, ग़रीब अवाम परेशान

शहर के तमाम स्लम इलाक़ों में पानी की क़िल्लत, ग़रीब अवाम परेशान

हैदराबाद 03 अप्रैल: दोनों शहरों के तक़रीबन तमाम स्लम इलाक़ों में पानी की शदीद क़िल्लत पाई जा रही है। ग़रीब अवाम पानी के हुसूल के लिए परेशान हैं, पानी के टैंकरस ख़रीदने के हक़में नहीं। महिकमा आबरसानी की तरफ से भी सरबराही आब मस्दूद करने की शिकायत की जा रही है।

ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल चुनाव के दौरान हुक्मराँ टीआरएस पार्टी ने शहरीयों को पीने के पानी की सरबराही को यक़ीनी बनाने का वादा किया था। चुनाव कामयाबी के बाद पार्टी के करपोटर्स अवाम के बीच से ग़ायब हो गए हैं। गोशा महल , आबिड्स और उप्पल के क़रीबी इलाक़ों में बाज़ मुक़ामात पर जीएच एमसी की तरफ से टैंकर के ज़रीये पानी सरबराह किया जा रहा है लेकिन ये नाकाफ़ी हो रहा है। शहर को पानी की सरबराही के अहम ज़ख़ाइर उसमानसागर , हिमायतसागर ख़ुशक हो गए हैं। शहर की एन जी औज़ की तरफ से करवाए गए सर्वे के मुताबिक़ शहर के क़लब में वाक़्ये स्लम इलाक़ों में पानी की क़िल्लत तशवीशनाक हद तक बढ़ गई है।

सेंट्रल ज़ोन में 33 स्लम इलाक़े हैं उनमें से 10 स्लम इलाक़े मुशीराबाद में पाए जाते हैं। वेस्ट ज़ोन में शेर लिंगमपल्ली , कोकटपल्ली और पट्टनचेरो जैसे इलाक़ों में 18 स्लम इलाक़े हैं। ईस्ट ज़ोन में 5 स्लम इलाक़े और साउथ ज़ोन पुराने शहर में 9 स्लम इलाक़े हैं। नॉर्थ ज़ोन में 7 स्लम इलाक़े उस वक़्त पीने के पानी की क़िल्लत से दो-चार हैं।

TOPPOPULARRECENT