Wednesday , October 18 2017
Home / Business / शहर के बाअज़ इलाक़ों में रिएल एस्टेट में जान पड़ गई

शहर के बाअज़ इलाक़ों में रिएल एस्टेट में जान पड़ गई

सियासी हालात और तामीराती साज़-ओ-सामान की क़िल्लत जैसे मसाइल के बावजूद शहर हैदराबाद में बाअज़ इलाक़ा एसे हैं जहां रिएल एस्टेट कारोबार फ़रोग़ पारहा है और ज़मीन जायदाद की कीमतों में इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी ) हुआ है इन इलाक़ों में कोंडा पूर

सियासी हालात और तामीराती साज़-ओ-सामान की क़िल्लत जैसे मसाइल के बावजूद शहर हैदराबाद में बाअज़ इलाक़ा एसे हैं जहां रिएल एस्टेट कारोबार फ़रोग़ पारहा है और ज़मीन जायदाद की कीमतों में इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी ) हुआ है इन इलाक़ों में कोंडा पूर सब से आगे है ।

आई टी इलाक़ा-ओ-कोंडा पूर मैं जायदादों की कीमतों में 21.8 फीसद इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी ) हुआ है । प्रॉपर्टी वेबसाइट makaan.com की ताज़ा रिपोर्ट के मुताबिक़ जिस में अप्रैल मई 2012 की रिहायशी जायदादों की कीमतें बयान की गई हैं और उन का गुज़शता (पिछले)साल की कीमतों से तक़ाबुल(मोकाबला) किया गया है शहर में इस एतबार से कोंडा पूर दूसरे सब इलाक़ों से आगे है ।

इस के बाद मियां पूर इलाक़ा है जहां रिहायशी जायदादों की कीमतों में 12 फीसद इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी ) हुआ इस के बाद गच्ची बावली है जहां कीमतों में 9 फीसद इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी ) हुआ । इस के बाद को कट पली है जहां रिहायशी जायदादों की कीमत में आठ फीसद इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी ) हुआ है ।

कोंडा पूर मैं गुज़शता एक साल में कीमत फ़ी मुरब्बा फ़ुट 2725 रुपये से बढ़ कर 3319 रुपये हो गई । मियां पूर मैं कीमत फ़ी मुरब्बा फ़ुट 2319 रुपये से बढ़ कर 2596 रुपये हो गई ।

गच्ची बावली में कीमत फ़ी मुरब्बा फ़ुट 2829 रुपये से बढ़ कर 3078 रुपये और कोकट पली में 2585 रुपये से बढ़ कर 2796 रुपये होगई ।।

TOPPOPULARRECENT