Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / शहर के हालात बिगाड़ने की कोशिशों पर पुलिस की खु़फ़ीया तहक़ीक़ात

शहर के हालात बिगाड़ने की कोशिशों पर पुलिस की खु़फ़ीया तहक़ीक़ात

लोक सभा और असेंबली चुनाव के पुरअमन गुज़र जाने के बावजूद शहर में वक़फे वक़फे से फ़िर्कावाराना कशीदगी भड़काने के वाक़ियात पर ख़ुद पुलिस भी ताज्जुब का शिकार है चुनांचे पुलिस ने अब इस मसले पर मुख़्तलिफ़ ज़ावियों से खु़फ़ीया तहक़ीक़ात करन

लोक सभा और असेंबली चुनाव के पुरअमन गुज़र जाने के बावजूद शहर में वक़फे वक़फे से फ़िर्कावाराना कशीदगी भड़काने के वाक़ियात पर ख़ुद पुलिस भी ताज्जुब का शिकार है चुनांचे पुलिस ने अब इस मसले पर मुख़्तलिफ़ ज़ावियों से खु़फ़ीया तहक़ीक़ात करने का मंसूबा बनाया है।

सब से पहले ये मालूम करने की कोशिश की जाएगी कि आया फ़िर्कावाराना कशीदगी-ओ-बदअमनी फैलाते हुए कोई सियासी फ़ायदा उठाने की कोशिश तो नहीं की जा रही है।

एसी साज़िशों के पसेपर्दा दुसरे मुहर्रिकात क्या हैं। वो कौन हैं जो वक़फे वक़फे से शहर में फ़िर्कावाराना अमन-ओ-हम आहंगी का माहौल बिगाड़ने की कोशिश कररहे हैं।

इस पहलू की भी पुलिस तहक़ीक़ात करेगी कि आया वक़फे वक़फे से फ़िर्कावाराना कशीदगी के ज़रीया कहीं चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ और उनकी हुकूमत को बदनाम करने की कोशिश तो नहीं की जा रही है या फिर ये भी होसकता हैके आया एसे वाक़ियात के ज़रीये अक़लियती तबक़ा में हरासानी पैदा करने कोशिश की जा रही है।

इस मक़सद के लिए पुलिस ने एक ख़ुसूसी एक्शन प्लान तैयार किया है जिस के तहत इंसिदाद बेहुरमती टीमों को तशकील दिया गया है। तफ़सीलात के बमूजब जारीया साल मई में इलाके किशन बाग़ अर्श महल में निशान साहिब की मुबय्यना बेहुर्मती पर भड़क उठे फ़िर्कावाराना तशद्दुद और हाल ही में इलाके मादननपेट में दरगाह और मस्जिद के क़रीब इश्तिआल अंगेज़ पमफ़्लेटस की तक़सीम के अलावा सैदाबाद में अरबी मदर्रिस पर हमले के पेशे नज़र पुलिस ने ये इक़दाम किया है।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि सिटी पुलिस के आला ओहदेदारों ने इलाके सैदाबाद, मादननपेट और किशनबाग़ के वाक़ियात का तजज़िया करने के बाद फ़ौरी तौर पर साउथ और ईस्ट ज़ोन जो फ़िर्कावाराना हस्सास नौईयत के लिए मशहूर हैं, में इंसिदाद बेहुर्मती टीमों को तशकील देने के लिए मुताल्लिक़ा पुलिस ओहदेदारों को हिदायत दी गई है। मज़कूरा ज़ोनस के पुलिस स्टेशनस में ख़ुसूसी इंसिदाद बेहुर्मती टीमें तशकील दी गई हैं और एक टीम में दो पुलिस कांस्टेबल शामिल हैं।

इन टीमों को सुबह 3 बजे ता 6 बजे तक मसाजिद , मनादिर , छिल्ला मुबारक और दुसरे मज़हबी मुक़ामात के आस पास इलाक़ों में शिद्दत से गशत करने की हिदायत दी गई है। ज़राए ने बताया कि इंसिदाद टीमें किसी भी मज़हबी मुक़ाम की बेहुर्मती होने की इत्तेला पर अंदरून चंद मिनट वहां पहुंच जाएंगी और वहां पर हालात को फ़ौरी क़ाबू में करने हत्ता कि ज़रूरत पड़ने पर मज़हबी ढाँचों को रंगने की भी इजाज़त दी गई है।

मज़कूरा टीमें मज़हबी मुक़ामात की बेहुर्मती के वाक़िये पर फ़ौरी क़ाबू पाने की कोशिश करेगी। बताया जाता हैके एक माह तवील बोनाल तहवार और माह-ए-रमज़ान के अलावा अगस्त में मुनाक़िद होने वाले गणेश चित्तूरथी के मौके पर पुलिस ने ये ख़ुसूसी
एक्शन प्लान तैयार किया है।

ज़राए ने बताया कि सिटी पुलिस फ़िर्कावाराना नौईयत के हर छोटे वाक़िये को भी संजीदगी से लेते हुए इस पर फ़िलफ़ौर कार्रवाई करते हुए तशद्दुद को रोकने पर अपनी तवज्जा मर्कूज़ करेगी। इस के अलावा स्पेशल ब्रांच और महिकमा इंटेलिजेंस को भी फ़िर्कावाराना नौईयत से मुताल्लिक़ वाक़ियात रौनुमा होने पर चौकसी इख़तियार करने की हिदायत दी गई है।

TOPPOPULARRECENT