Thursday , October 19 2017
Home / AP/Telangana / शहर में तेज़ हवाओं के साथ तूफ़ानी बारिश, दरख़्त गिर गए, 2 हलाक

शहर में तेज़ हवाओं के साथ तूफ़ानी बारिश, दरख़्त गिर गए, 2 हलाक

हैदराबाद 21 मई: शहर में तेज़ हवाओं के साथ तूफ़ानी बारिश के सबब तबाही मच गई। बारिश में हुई तबाही में 2 हलाकतें हुईं जबकि दीवार और दरख़्त गिरने से कई लोग ज़ख़मी हो गए। मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर होर्डिंग्स बर्क़ी खम्बे दरख़्त और बिजली के तार गिरने के सबब कई गाड़ीयों को नुक़्सान पहुंचा।

निसफ़ घंटे की तेज़ हवाओं के साथ बारिश ने शहर को तारीकी में डुबो दिया और ज़ाइद अज़ 6 घंटे कई इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही मुनक़ते रही। जुबली हिलस पर लगाए गए बड़े होर्डिंग का खंबा गिर जाने से कई गाड़ियां ज़द में आगईं और इस मसरूफ़ तरीन सड़क पर कई घंटों तक ट्रैफ़िक जाम रही।

पुराने शहर के इलाके तालाब कटटा में 32 साला नौजवान अहमद बिन इबराहीम की मौत वाक़्ये हो गई। बताया जाता है कि मकान पर मौजूद पानी की टांकी गिरने से नौजवान की मौत वाक़्ये हुई जबकि उनके बड़े भाई ख़लील बिन इबराहीम शदीद ज़ख़मी हैं। इसी तरह राजिंदरनगर अतापुर चौराहे पर दीवार गिरने से एक शख़्स अलिफ़ यलया की मौत हो गई। लक्ष्मीनगर इलाके में दीवार मुनहदिम होने के सबब 3 लोग ज़ख़मी हो गए। लंगर हउज़ हाशिमनगर में हॉस्टल की दीवार मुनहदिम होने के बाइस चंद नौजवान लड़के ज़ख़मी हुए हैं।

शहर के कई इलाक़ों में बर्क़ी खम्बे गिरने और ट्रांसफॉर्मर्स में ख़राबी पैदा हो जाने की शिकायात मिली हैं। मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद की तरफ से फ़राहम करदा इत्तेला के मुताबिक़ रात 8 बजे तक 208 शिकायात मौसूल हुई हैं जिनमें 197 दरख़्त गिरने के अलावा बर्क़ी खंबों के गिरने की शिकायात शामिल हैं।

शहरे हैदराबाद के अलावा सिकंदराबाद और नवाही इलाक़ों में सिर्फ 20 मिनट की बारिश से नशीबी इलाक़े ज़ेर-ए-आब आगए। बारिश के आग़ाज़ के साथ ही बलदिया की तरफ से अमला को मुतहर्रिक कर दिया गयाता कि बारिश के पानी को जमा होने से रोका जा सके। क़िला गोलकेंडा के इलाके में एक मकान की असबसतास शीट गिरने से घरेलू सामसान को नुक़्सान पहुंचा और एक ख़ातून के ज़ख़मी होने की इत्तेला है। जुबली हिलस बंजारा हिलस् पंजागुटटा अमीरपेट सोमाजीगुड़ा और दुसरे इलाक़ों में तेज़ हवाओं के सबब साइनबोर्ड हवाओं में झूलते देखे गए।

इसी तरह पुराने शहर के कई इलाक़ों में दुकानात पर लगाए गए बोर्ड हवा में उड़ गए। महिकमा बर्क़ी के ओहदेदारों के बमूजब शहर के कई हिस्सों में बर्क़ी खम्बे गिर पड़ने के सबब सरबराही में मसाइल पैदा हुए हैं और उनके हल के लिए मुसलसिल कोशिशें जारी हैं। मीलार देवपल्ली में वाक़्ये ट्रांस्कोपंप में ख़राबी के सबब निसफ़ शहर में बर्क़ी सरबराही मुतास्सिर हुई जिसके सबब मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद के अमला को दरख़्तों को हटाने और काटने में दुश्वारियाँ पेश आरही थीं।

रात देर गए अचानक दुबारा बूँदा-बाँदी के आग़ाज़ ने महिकमा बर्क़ी की तरफ से बर्क़ी सरबराही के इक़दामात में रुकावट पैदा की। तेज़ हवाओं के साथ बारिश के दौरान 67 ट्रांसफॉर्मर्स और ज़ाइद अज़ 200 बर्क़ी खंबों और मुतअद्दिद 33kvसब स्टेशनस को नुक़्सान पहुंचा है।

TOPPOPULARRECENT