Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / शहर में लिंक सड़कों की तामीर और तकमील मुश्किलात से दो-चार

शहर में लिंक सड़कों की तामीर और तकमील मुश्किलात से दो-चार

हैदराबाद 28 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) शहर हैदराबाद में ट्रैफिक के बहाॶ को आसान बनाने के लिए ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन आर एंड बी साउथ सैंटर्ल रेलवे ने मुशतर्का तौर पर शहर हैदराबाद में लिंक सड़कें तामीर करने का मंसूबा बन

हैदराबाद 28 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) शहर हैदराबाद में ट्रैफिक के बहाॶ को आसान बनाने के लिए ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन आर एंड बी साउथ सैंटर्ल रेलवे ने मुशतर्का तौर पर शहर हैदराबाद में लिंक सड़कें तामीर करने का मंसूबा बनाया इस के तहत शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर सड़कें तामीर करने का काम शुरू किया गया जहां कहीं भी रेलवे लाईन क्रासिंग का मसला है वहां पर साउथ सैंटर्ल रेलवे ने अपने मुक़र्ररा वक़्त पर ज़ेर ज़मीन फ़्लाई ओवरब्रिज तामीर कर दीए हैं काबिल-ए-ज़िकर बात ये है कि बेगम पेट से फ़तह नगर की सिम्त लिंक सड़क तामीर की गई है.

इस सड़क में दो फ़्लाई ओवरब्रिज हैं और एक ज़ेर ज़मीन रेलवे क्रासिंग बुरज शामिल है रेलवे ने 12 करोड़ रुपय की लागत से ज़ेर ज़मीन बुरज अपने मुक़र्ररा वक़्त पर तामीर कर दिया है लेकिन अब यहां सड़क डालने के लिए कारपोरेशन को कई मसाइल का सामना करना पड़ रहा है । बेगम पेट से गुज़रने वाली सड़क इंदिरा गांधी पोरम सल्लम इलाक़ा से गुज़र रही है यहां गरीब तबक़ा क़ियाम पज़ीर है दूसरी तरफ़ यहां से बहुत बड़ा खुला नाला गुज़रता है जो हुसैन सागर से जा मिलता है इस के इलावा जिस मुक़ाम से सड़क गुज़री जहां मकानात सड़क के दरमियान में हैं इन में कई अपार्टमंट मौजूद हैं ।

बलगम पेट इलाक़ा के कई बुलंद इमारतों को मुनहदिम करने की नौबत आरही है । इस सड़क की तामीर में 50 करोड़ से ज़्यादारक़म ख़र्च हुई है ओहदेदारों का कहना है कि ये ना मुकम्मल सड़क कभी भी मुकम्मल ना होसकेगी । यहां के चंद मकीनों ने बताया कि सड़क तामीर करने का प्लान ही ग़लत बनाया गया क्यों बलगम पेट के पास जहां रेलवे बुरज तामीर किया गया यहां बुरज और सड़क की ऊंचाई में पंद्रह फीट का फ़र्क़ है ।

रेलवे बुरज सड़क जोड़ने के लिए काफ़ी मुश्किलात दरपेश हो रही हैं साबिक़ चीफ मिनिस्टर आँजहानी मिस्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी ने बेगमपेट बराए बलगम पेट बाला नगर की सिम्त सड़क तामीर करने के मक़सद से संग बुनियाद रखा था तब जो प्लान तय्यार किया गया था इस में तबदीली लाते हुए प्लान तब्दील किया गया जो काफ़ी मुश्किलात का बाइस बना है

इस के इलावा वो ओवरब्रिज पुराने ए रिपोर्ट की फ़सील के बाज़ू भी तामीर किया गया है ये भी तात्तुल का शिकार हुआ है । अब ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन इन तात्तुल का शिकार सड़कों की तामीर कौकब मुकम्मलकरसकती है ये वक़्त ही बताएगा।

TOPPOPULARRECENT