Wednesday , September 27 2017
Home / Hyderabad News / शहर हैदराबाद की तरक़्क़ी का मन्सूबा सिर्फ कांग्रेस के पास मौजूद

शहर हैदराबाद की तरक़्क़ी का मन्सूबा सिर्फ कांग्रेस के पास मौजूद

हैदराबाद: कांग्रेस ने बलदी इंतेख़ाबात के लिए17 नकात पर मुश्तमिल अपना इंतेख़ाबी मंशूर जारी कर दिया है। सदर प्रदेश कांग्रेस एन उत्तम कुमार रेड्डी ने आज इंतेख़ाबी मंशूर की इजराई के मौक़े पर ज़राए इब्लाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि कांग्रेस वाहिद सियासी जमात है जिसके पास शहर की तरक़्क़ी का मन्सूबा मौजूद है।

उन्होंने बताया कि मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद के हुदूद में शहरीयों की तरक़्क़ी के साथ शहर की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाना कांग्रेस का मक़सद है। कांग्रेस ने इंतेख़ाबी मंशूर को ”हमारी शान , हमारी जान हमारा हैदराबाद’ का नारा दिया है और अब तक किए गए इक़्दामात का तज़किरा बिलख़ुसूस हैदराबाद मेट्रो रेल प्रोजेक्ट, पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए2 हज़ार करोड़ की ख़ुसूसी ग्रांट,3550 करोड़ की लागत से पीने के पानी की सरबराही, डाक्टर एम चिन्ना रेड्डी और विजय‌ भास्कर रेड्डी के दौरे में शहर को पीने के पानी की सरबराही के इक़्दामात, जवाहरलाल नहरू आऊटर रिंग रोड, नेक्लेस रोड, इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी, आईआईसीटी, सीसीएमबी, डीआरडीओ, डीएम आरईल, नलसार-ओ-दीगर इदारों के क़ियाम, बिलाव क़ुफ़्फ़ा बर्क़ी सरबराही, स्लम बस्तीयों की तरक़्क़ी के लिए9 हज़ार करोड़ रुपये के ज़रिये स्कीम का आग़ाज़ के अलावा अक़िल्लीयतों के लिए शुरू करदा स्कीमात बिलख़ुसूस4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी, तालीमी फ़ीस बाज़ अदायगी, वज़ीर-ए-आज़म का पंद्रह नकाती प्रोग्राम, पोटा और टाडा की बर्ख़ास्तगी-ओ-दीगर कारनामों का तज़किरा किया गया।

मंशूर में मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद इंतिख़ाबात में कामयाबी पर जो वाअदे किए गए हैं इन में यौमिया250 लीटर पीने के साफ़ पानी की सरबराही, सीवरेज निज़ाम को बेहतर बनाने के अलावा तमाम सड़कों को मुंबई तर्ज़ पर आज़ादाना ट्रैफ़िक और पैदल राहगीरों के लिए एस्कलेटरस की फ़राहमी का वादा किया गया है।

24 घंटे बला वक़फ़ा बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाने के लिए मौजूदा तरसीली निज़ाम को ज़ेर-ए-ज़मीन केबल में तबदील करने का मन्सूबा ज़ाहिर किया गया है। एन उत्तम कुमार रेड्डी के हमराह इस मौक़े पर मुहम्मद अली शब्बीर क़ाइद अपोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ काउंसिल, शैख़ अब्दुल्लाह सुहेल के अलावा दीगर मौजूद थे।

शहर के बुज़ुर्ग शहरीयों, जिस्मानी माज़ूर यन और शीरख़वार बच्चों के लिए ख़ुसूसी मराकिज़ का अहया करने का फ़ैसला किया गया है। अक़िल्लीयतों को मुसावी तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाने के लिए मुख़्तलिफ़ ऐलानात किए गए हैं जिनमें नौजवानों को हुनरमंद, तालीम-ए-याफ़ता बनाने के अलावा फ़ौज में भर्ती, मसा बिकती इम्तेहानात में शिरकत की तैयारी और क़र्ज़ाजात की फ़राहमी को यक़ीनी बनाने का वादा कांग्रेस ने किया है।

तमाम अक़िल्लीयती तबक़े से ताल्लुक़ रखने वालों की इबादत-गाहों और क़ब्रिस्तानों की तामीर-ओ-तौसीअ के इक़्दामात की भी तमानीयत दी गई है। कांग्रेस के इंतेख़ाबी मंशूर में शहर हैदराबाद को गदागरों से पाक, ख़वातीन के लिए महफ़ूज़ बनाने के साथ साथ नौजवानों की तरक़्क़ी, बाज़ आबादकारी मराकिज़ के क़ियाम, प्लास्टिक से पाक आलूदगी पैदा करने वाली सनातों से पाक बनाने के इक़्दामात के वादे के साथ हैवानात और जंगलाती ज़िंदगी के तहफ़्फ़ुज़ के लिए माहौलियात को बेहतर बनाने का भी तयक़्क़ुन दिया गया है।

दीगर मसाइल जैसे आटो रिक्शा टैक्सी मोटर,एम्बुलेंस, फ़ायर सेफ़्टी, रोड सेफ़्टी, जायदाद टैक्स, नाजायज़ क़ब्ज़ों से पाक माहौल-ओ-दीगर इक़्दामात का भी मंशूर में तज़किरा मौजूद है|

TOPPOPULARRECENT