Tuesday , October 17 2017
Home / District News / शादीयों को आसान बनाने सियासत की कामयाब तहरीक

शादीयों को आसान बनाने सियासत की कामयाब तहरीक

इदारा सियासत के तहत क़ायम माइनॉरिटीज़ डेवलपमेंट फ़ोरम हैदराबाद के तआवुन से मिल्लत-ए-इस्लामीया सोसाइटी सिद्दिपेट के ज़ेरे एहतेमाम वज़ीर सरपरस्ती ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत मुनाक़िद किए जाने वाले दु बा दु ( बराए रिश्ता) प

इदारा सियासत के तहत क़ायम माइनॉरिटीज़ डेवलपमेंट फ़ोरम हैदराबाद के तआवुन से मिल्लत-ए-इस्लामीया सोसाइटी सिद्दिपेट के ज़ेरे एहतेमाम वज़ीर सरपरस्ती ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत मुनाक़िद किए जाने वाले दु बा दु ( बराए रिश्ता) प्रोग्राम के कामयाब इनइक़ाद को देखते हुए सिद्दिपेट में भी इस तरह का दु बा दु प्रोग्राम रखने की तजवीज़ रखी गई है जो कि सिद्दिपेट की तारीख़ में रिश्तों के लिए पहला और मुनफ़रद दु बा दु प्रोग्राम होगा।

इस प्रोग्राम को वसी पैमाने पर कामयाब होने की क़वी तवक़्क़ो है यहां इस बात का ज़िक्र बेजा ना होगा कि इदारा सियासत ना सिर्फ़ एक अख़बार है बल्कि एक तहरीक है जिस के बयानर तले कई फ़लाही, तालीमी , तरक़्क़ीयाती , समाजी दीनी मिली , तिब्बी और दुसरे कई सरगर्मीयों को अंजाम देते हुए क़ौम में शऊर बेदारी की जा रही है।

इस तहरीक में शामिल रिश्तों का दु बा दु प्रोग्राम भी सियासत की एक कामयाब तहरीक साबित हहू रही है। इदारा सियासत ने समाज में पाई जाने वाली बुराईयों के तदारुक के साथ साथ शादीयों में ताख़ीर की बिना पैदा होने वाले मनफ़ी असरात कोशिश को नज़र रखते हुए शादियां जैसे संगीन मसले को आसान तरीक़े से हल करते हुए लड़के और लड़कीयों वालों को आपस में इकट्ठा करके इस बात की तरग़ीब दी जा रही हैके शादीयों को आसान बनाने के लिए सूरत नहीं बल्कि सीरत की बुनियाद पर रिश्तों को तए करते हुए उस को आसान बनाने की तर्जीह दी जा रही है।

सियासत की तरफ से शुरू करदा ये तहरीक के मुसबित नताइज बरामद हुए हैं। शहरे हैदराबाद में मुनाक़िदा कामयाब दु बा दु प्रोग्रामों से मुतास्सिर होकर अज़ला के दर्द रखने वाले अश्ख़ास ने भी अपने अपने ज़िलों में इस तरह के प्रोग्राम के इनइक़ाद की मसाई में जुटे हुए हैं।

इस सिलसिले की कड़ी के तहत ज़िला मेदक के सिद्दिपेट टाउन में भी इस तरह का अपनी नौईयत का मुनफ़रद दु बा दु प्रोग्राम अनक़रीब मुनाक़िद होगा। प्रोग्राम को वसी तरीके से कामयाब बनाने के लिए मिल्लत-ए-इस्लामीया सोसाइटी सिद्दिपेट आगे आई है। प्रोग्राम में शिरकत के लिए लड़के-ओ-लड़कीयों के वालिदैन-ओ-सरपरस्त जिन के रिश्ता तए करने के ख़ाहिशमंद हो वो दफ़्तर मिल्लत-ए-इस्लामीया सोसाइटी मदीना काम्प्लेक्स निज़द इक़बाल मीनार में वाक़्ये दफ़्तर में अपने अव्वलीन फ़ुर्सत में नाम रजिस्ट्रेशन करवा लें ताके दु बा दु प्रोग्राम को मुनाक़िद करने में ना सिर्फ़ आसानी हो बल्कि ज़्यादा से ज़्यादा रिश्ते तए होसके। सिद्दिपेट के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के अफ़राद भी प्रोग्राम में शिरकत करते हुए रजिस्ट्रेशन करवाए। मिल्लत-ए-इस्लामीया सोसाइटी की तरफ से बहुत जल्द मुक़ाम और तारीख़ का एलान किया जाएगा। प्रोग्राम की सदारत ज़ाहिद अली ख़ान करेंगे। जबकि दुसरे इंतेज़ामी उमूर की निगरानी सोसाइटी करेगी। इस प्रोग्राम में उल्मा किराम को भी मदऊ किया जाएगा। जो के शादीयों में आसानी और रिश्ता अज़्वाज-ओ-दुसरे उनवानात पर ख़िताब करेंगे

TOPPOPULARRECENT