Friday , August 18 2017
Home / Crime / शादी का झांसा , अग़वा , इस्मत रेज़ि पर नौजवान गिरफ़्तार

शादी का झांसा , अग़वा , इस्मत रेज़ि पर नौजवान गिरफ़्तार

हैदराबाद 13 अगस्त शादी करने के बहाने कमउमर लड़की के अग़वा और इस्मत रेज़ि में शामिल एक नौजवान को कालापत्थर पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया।

अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस चारमीनार डीवीझ़न के अशोक चक्रवर्ती ने बताया कि कालापत्थर के साकिन सय्यद नासिर अहमद ने 6 अगस्त को कालापत्थर पुलिस से अपनी 17 साला लड़की की गुमशुदगी की शिकायत दर्ज करवाई थी जिस पर पुलिस ने कार्रवाई करते हुए एक मुक़द्दमा दर्ज करके उसकी तलाश शुरू कर दी थी।

उन्होंने बताया कि तहक़ीक़ात के दौरान पुलिस को इस बात का पता चला कि 24 साला मुहम्मद परवेज़ क़ाज़ी मुतवत्तिन मुंबई ने कमउमर लड़की से शादी करने के बहाने उस का कालापत्थर इलाके से अग़वा किया और टोली चौकी इलाके में महरूस रखकर उसकी मुबय्यना तौर पर इस्मत रेज़ि की।

ए सी पी ने बताया कि एडीशनल इंस्पेक्टर बहादुरपूरा रुद्रा भास्कर की क़ियादत में पुलिस टीम ने लड़की का कामयाब तौर पर पता लगाने में कामयाबी हासिल करली और उसे बस स्टैंड मुंबई से अग़वा कननदे के चंगुल से रिहा कराने की कोशिश की लेकिन वो फ़रार हो गया।
9 अगस्त को परवेज़ क़ाज़ी ने लड़की को हैदराबाद मुंतक़िल किया और इस की इस्मत रेज़ि की।

पुलिस ने गुमशुदगी के मुक़द्दमा के दफ़आत में तरमीम करते हुए परवेज़ क़ाज़ी के ख़िलाफ़ इस्मत रेज़ि , अग़वा औरदुसरे दफ़आत के तहत मुक़द्दमा दर्ज कर लिया। आज पुलिस को इस बात का पता चला कि मुल्ज़िम परवेज़ क़ाज़ी लड़की के मकान के क़रीब मौजूद है , पुलिस उसे गिरफ़्तार कर लिया लड़की को तिब्बी मायने के लिए गर्वनमेंट मेटरनिटी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया।

TOPPOPULARRECENT