Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / शादी का रुका देने के बहाने ख़ातून पर क़ातिलाना हमला

शादी का रुका देने के बहाने ख़ातून पर क़ातिलाना हमला

टोलीचौकी के इलाक़ा हकीमपेट में एक ख़ातून पर क़ातिलाना हमले की संगीन वारदात पेश आई जहां रुका देने के बहाने मकान में दाख़िल होकर एक शख़्स ने 40 साला ताहिरा बेगम का गला काट दिया।

टोलीचौकी के इलाक़ा हकीमपेट में एक ख़ातून पर क़ातिलाना हमले की संगीन वारदात पेश आई जहां रुका देने के बहाने मकान में दाख़िल होकर एक शख़्स ने 40 साला ताहिरा बेगम का गला काट दिया।

इस हमले में शदीद ज़ख़मी ताहिरा बेगम की हालत तशवीशनाक बताई गई है जो नानलनगर के हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज है। ज़ख़मी ख़ातून के ख़ानदानी ज़राए के मुताबिक़ ख़ातून की हालत नाज़ुक बताई गई है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ ताहिरा बेगम जो हकीमपेट इलाके के साकन जब्बार ख़ान की बीवी हैं उनके मकान शाहनवाज़ नामी नौजवान पहुंचा और इस ने इन का दरवाज़ा खटखटाया जैसे ही ताहिरा बेगम ने शाहनवाज़ को इज़्ज़त के साथ अपने मकान में तलब किया और ख़ैरत दरयाफ़त की। शाहनवाज़ शादी का रुका देने के बहाने उनके मकान पहुंचा था। ये लोग साबिक़ में पड़ोसी थे और इस नाते से अख़लाक़न ताहिरा बेगम शाहनवाज़ के लिए चाय तैयार करने गईं थी कि अचानक वो पीछे से इस ख़ातून पर हमला कर दिया और गले पर गहिरा वार करने के बाद तिलाई जे़वरात और नक़द रक़म लेकर फ़रार होगया। बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ शाहनवाज़ को पुलिस बंजाराहिलस ने गिरफ़्तार करलिया है।

शाहनवाज़ अपनी बहन की शादी का रुका देने के लिए आया था और ताहिरा बेगम से इस ने बहन की शादी के लिए 20 हज़ार रुपये क़र्ज़ तलब किया था। ताहम ताहिरा बेगम ने रक़म ना होने का बहाना करते हुए बात को टाल दिया था और चाय बनाने चली गई। इस दौरान शाहनवाज़ ने पहले ख़ातून का गला घोंटा और अपने पैरों से इस के गला दबा दिया जिस के बाद ख़ातून बेहोश होगईं। ख़ातून की हालत देख कर शाहनवाज़ ने अलमारी से नक़द रक़म और तिलाई जे़वरात का सरका करलिया जिस के बाद ताहिरा बेगम को ज़िंदा देख कर इस ने चाक़ू से गला काट दिया। शाहनवाज़ हकीमपेट का साकिन है। बंजाराहिलस पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT