Sunday , October 22 2017
Home / Crime / शादी के नाम पर मर्द को झांसा देने वाली औरत गिरफ़्तार

शादी के नाम पर मर्द को झांसा देने वाली औरत गिरफ़्तार

नेल्लोर की एक शादीशुदा औरत को पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया जिस ने बैंगलौर से ताल्लुक़ रखने वाले एक सॉफ्टवेर इंजीनियर को शादी बियाह के लिए मख़सूस वेबसाइट पर चियाटंग के दौरान ख़ुद को आई टी इंजीनियर ज़ाहिर किया था और झांसा देते हुए चार ला

नेल्लोर की एक शादीशुदा औरत को पुलिस ने गिरफ़्तार करलिया जिस ने बैंगलौर से ताल्लुक़ रखने वाले एक सॉफ्टवेर इंजीनियर को शादी बियाह के लिए मख़सूस वेबसाइट पर चियाटंग के दौरान ख़ुद को आई टी इंजीनियर ज़ाहिर किया था और झांसा देते हुए चार लाख रुपये हड़प लिया था।

ओंगोल टाउन 2 पुलिस स्टेशन के सब इन्सपेक्टर ने कहा के उस औरत ने ए राज लक्ष्मी के नाम से वेबसाइट पर अपना प्रोफाईल पोस्ट किया था और ख़ुद को चिनाई में वाक़्ये एक बड़ी आई टी कंपनी में सॉफ्टवेर मुलाज़िम की हैसियत से ज़ाहिर किया था और किसी हमख़याल मर्द के साथ रिश्ता‍ ए‍ अज़दवाज की ख़ाहिश का इज़हार किया था।

जिस पर बैंगलौर से ताल्लुक़ रखने वाले एक सॉफ्टवेर इंजीनियर अशोक रेड्डी ने इस का प्रोफाईल देखने के बाद ई मेल और फ़ोन के ज़रीये राबिता पैदा किया। सूर्य नाराय‌ना ने कहा कि उस औरत ने अपने साथ दुसरे दो अफ़राद को रखा था जिन्हों ने ख़ुद को इस के वालदैन की हैसियत से पेश किया। इन अफ़राद ने अशोक रेड्डी से बातचीत के बाद शादी से इत्तिफ़ाक़ करलिया। इस दौरान राज लक्ष्मी ने अशोक रेड्डी से चिनाई कंपनी को रक़म अदा करने के मक़सद से चार लाख रुपये देने की ख़ाहिश की। जिस पर अशोक रेड्डी ने दो मर्तबा इस के बैंक खातों में 4लाख 20 हज़ार रुपये मुंतक़िल किया था।

TOPPOPULARRECENT