Sunday , August 20 2017
Home / Entertainment / शादी के बग़ैर बाप बनने सलमान ख़ान की ख़ाहिश

शादी के बग़ैर बाप बनने सलमान ख़ान की ख़ाहिश

मुंबई 11 फरवरी: फ़िल्मी अदाकार सलमान ख़ान ने बताया कि वो अपनी शादी के बारे में पुरउम्मीद नहीं हैं लेकिन ये चाहते हैं कि उनके भी दो या तीन बच्चे हूँ, फ़िल्मी अदाकार जिन्हें अक्सर अपनी शादी के बारे में सवालात का सामना रहता है।

पुने में एक इंजनीयरिंग कॉलेज का दौरा किया था जहां पर एक सहाफ़ी रजत शर्मा ने उनकी शादी और साबिक़ गर्ल फ्रेंड कटरीना के बारे में सलमान ख़ान ने कहा कि शादी का मुआमला तो मुश्तबा नज़र आता है लेकिन मेरी ये ख़ाहिश है कि दो या तीन बच्चों का बाप बन जाऊं।में ये जानता हूँ कि शादी के बग़ैर बच्चे पैदा करना मुश्किल है लेकिन में ये इंतेज़ाम भी करलूंगा जिस पर कॉलेज के स्टूडेंट्स ख़ुश हो गए। सलमान ख़ां ने अपनी साबिक़ गर्लफ्रेंड के बारे में सवाल का ठीक जवाब नहीं दिया जो कि बिग बॉस तक़रीब में अपनी फ़िल्म फ़ुतूर की पब्लिसिटी के लिए आई थी, इस मौके पर अपनी कामयाबी का सहरा सलमान ख़ान के सर बाँधा था।

सलमान ख़ां ने कहा कि ये कटरीना कैफ़ का बड़ा पन है लेकिन ये हक़ीक़त नहीं है क्युं कि सख़्त मेहनत और लगन से काम कर के शौहरत की बुलंदीयों पर पहुंची है। अगर चेके वो हिन्दुस्तान की एक बड़ी अदाकारा लेकिन काम के मुआमले में वो एक मज़दूर है। सलमान ख़ान ने इशारतन ये एतेराफ़ किया कि रणबीर कपूर और कटरीना के ताल्लुक़ात में दराड़ पैदा हो गई है।

TOPPOPULARRECENT