Wednesday , October 18 2017
Home / AP/Telangana / शादी मुबारक स्कीम , में घोटालें की तहक़ीक़ात

शादी मुबारक स्कीम , में घोटालें की तहक़ीक़ात

हैदराबाद 18 मार्च: एन्टी करप्शन ब्यूरो की टीम ने शादी मुबारक स्कीम में घोटालें का जायज़ा लेने के लिए हैदराबाद और रंगा रेड्डी के डिस्ट्रिक्ट मीनारीटी वेलफेयर दफ़ातिर पर धावा किया। डिप्टी सुपरिन्टेन्डेन्ट पुलिस रैंक के ओहदेदार की क़ियादत में पाँच रुकनी टीम ने अचानक हज हाउस पहुंच कर शादी मुबारक की मनज़ोरा दरख़ास्तों का जायज़ा लिया। उन्होंने हैदराबाद डी एम डब्लयू ऑफ़िस में मौजूद ओहदेदारों, मुलाज़मीन और दरख़ास्त गुज़ारों से बातचीत की। अवाम से दरख़ास्तों की यकसूई के सिलसिले में दरमियानी अफ़राद के रोल के बारे में तहक़ीक़ात किया और बाज़ दरख़ास्तों की जांच की।

उन्होंने हैदराबाद के डी एम डब्लयू ओके चारी से बातचीत करते हुए शादी मुबारक स्कीम की मंज़ूरियों में हाइल दुशवारीयों और स्टाफ़ की कमी जैसे उमोर के बारे में मालूमात हासिल की। एसीबी की टीम ने हैदराबाद में शादी मुबारक की मनज़ोरा हज़ारों दरख़ास्तों में से हर मंडल से 50-50मनज़ोरा दरख़ास्तों को हासिल कर लिया ताकि उनके हक़ीक़ी मुस्तहिक़ होने का पता चलाया जा सके। उन्होंने कम्पयूटर से उन दरख़ास्तों का रिकार्ड हासिल कर लिया है।

मनज़ोरा दरख़ास्तों के बीच से ये मनज़ोरा फॉर्म्स हासिल किए गए। एन्टी करप्शन ब्यूरो की टीम उन दरख़ास्तों के मुस्तहक़्क़ीन के पास पहुंच कर मालूमात करेगी। रंगारेड्डी में भी इसी तरह की तहक़ीक़ात की जाएँगी। एन्टी करप्शन ब्यूरो की टीम तक़रीबन आधे दिन तक डी एम डब्लयू ऑफ़िस में मौजूद रही जिससे हज हाउस में मौजूद अक़लियती दफ़ातिर का स्टाफ़ काफ़ी चौकस देखा गया।

दुसरे इदारों को अंदेशा था कि टीम उनके दफ़्तर पर भी धावा कर सकती है। शादी मुबारक स्कीम के तहत हैदराबाद में 3000 से ज़ाइद दरख़ास्तें ज़ेर अलतवा हैं। बताया जाता है कि अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन की सब्सीडी स्कीम के लिए भी इसी तरह की जांच की जाएगी और एन्टी करप्शन ब्यूरो मनज़ोरा दरख़ास्तों को हासिल करते हुए दरख़ास्त गुज़ारों के मुस्तहिक़ होने और इजराई में बे क़ाईदगियों का पता चलाएगा।

एन्टी करप्शन के डायरेक्टर जनरल ए के ख़ां को हुकूमत ने अक़लियती बहबूद महिकमा का नगर इनकार मुक़र्रर किया है और उन्हें अक़लियती स्कीमात में कई घोटालें की शिकायात मिली हैं जिसकी जांच शुरू की गई। चीफ़ मिनिस्टर केसीआर ने ख़ुद भी स्कीमात में घोटालें की बात कही थी।

TOPPOPULARRECENT