Tuesday , October 17 2017
Home / World / शामी समस्या का हल जंग से मुम्किन नहीं – बाईडन

शामी समस्या का हल जंग से मुम्किन नहीं – बाईडन

अमरीका के नायब सदर जो बाईडन ने शाम के तनाज़े का फ़ौजी हल मुस्तरद करते हुए कहा है कि शाम में क़ियाम अमन के लिए सियासी हल तलाश करने के लिए कोशिश जारी रखना होगी।

नायब अमरीकी सदर जो बाईडन ने मुत्तहदा अरब इमारत के दौरे के दौरान अख़बार दी नैशनल को इंटरव्यू देते हुए कहा, सबको ये समझ लेना चाहिए कि मुश्किल ही क्यों ना हो लेकिन हमें शाम में एक सियासी हल के लिए कोशिशें जारी रखना होंगी। उन्होंने ये बयान इसराईल, उर्दन और मग़रिबी किनारे के दौरे से क़ब्ल दिया है।

सऊदी अरब ये कह चुका है कि वो अमरीकी क़ियादत में अपने ज़मीनी दस्ते शाम भेजने को तैयार है। वाज़ेह रहे कि सऊदी अरब दमिश्क़ हुकूमत की मुख़ालिफ़ जमातों की हिमायत करता है और मुत्तहदा अरब इमारात का एक अहम इत्तिहादी भी है।

जो बाईडन का बयान ऐसे वक़्त में सामने आया है, जब शाम के सदर बशारुल असद और उनके मुख़ालिफ़ीन इसी हफ़्ते अक़वामे मुत्तहिदा के तहत जिनेवा में कराए जाने वाले अमन मुज़ाकरात में हिस्सा ले रहे हैं। इन मुज़ाकरात का मक़सद शाम में गुज़िश्ता पाँच बरस से जारी जंग का ख़ातमा है।

इस जंग के आग़ाज़ से अब तक शाम में दो लाख सत्तर हज़ार से ज़ाइद अफ़राद हलाक हो चुके हैं, कई लाख अफ़राद बेघर हो गए हैं और मुल्क तबाह और बर्बाद हो चुका है। इन मुज़ाकरात में बशारुल असद, जो सदर का ओहदा छोड़ने को तैयार नहीं हैं, के मुस्तक़बिल के हवाले से भी बात-चीत होगी।

TOPPOPULARRECENT