Wednesday , October 18 2017
Home / Islami Duniya / शाम आपसी लडाइ के दहाने पर । दुनीया भर के लिडरों की राय

शाम आपसी लडाइ के दहाने पर । दुनीया भर के लिडरों की राय

* होला में क़तल की जांच‌ का अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का हुक्म, इंसानियत से गीरे हुए जुर्म इंटरनेशनल‌ इदारे कि राय‌

* होला में क़तल की जांच‌ का अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का हुक्म, इंसानियत से गीरे हुए जुर्म इंटरनेशनल‌ इदारे कि राय‌
दमिशक़। दुनिया भर के लिडरों ने मिल कर‌ आज ये अंदेशे ज़ाहिर किए कि शाम आपसी लडाइ के दहाने पर है, लेकिन मुल्क‌ के हालात मामूल पर लाने के तरीक़े के बारे में सब कि राय मे एकता ना हो सकि।

जर्मनी की चांसलर अन्जीला मर्कल और सदर रूस व्लादीमीर पोटीन ने अरब और मग़रिबी मुल्कों और शाम के हलीफ़ मुल्कों के दरमयान चल रहे इखतेलाफों को जाहिर किया । रूस और चीन शाम के हलीफ़ हैं। दोनों लिडरों ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा। अरब लीग के अमन मिशन की ताईद के लिए मुशतर्का बुनियाद तलाश करली, लेकिन‌ ख़ुसूसी(वीशेष) क़ासिद कोफ़ी अन्नान ने एतराफ़ किया कि सुस्त पेशरफ़त पर वो मायूस हैं।

ख़ूँरेज़ी जारी है और इंसानी हुक़ूक़ की ख़िलाफ़ वरज़ीयां की जा रही हैं। कई कस्बों में फ़ौज ने एहितजाजी मुज़ाहिरा करने वालों पर फायरिंग की, जिस से 109 लोग‌ जिन में जयादा तादाद में औरतें और बच्चे थे, हलाक कर दिए गए। इंसानी हुक़ूक़ कमिशनर अक़वाम-ए-मुत्तहिदा नवी प्ले ने इसे इंसानीयत से गीरी हुइ हरकत बताया।

सदर रूस व्लादीमीर पोटीन ने, जो तीसरी मर्तबा रूस के राष्ट्रपती चुने गए हैं, पहली बार मग़रिबी मुल्कों का दौरा कर रहे हैं, कहा कि रूस आपसी लडाइ में इस्तिमाल किए जाने के काबिल हथीयार‌ किसी भी मुल्क‌ को नही देता। हमें ये सुन कर हैरत हुई कि शाम में आपसी लडाइ भडकने का अंदेशा है।

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की इंसानी हुक़ूक़ कौंसल कि पिछ्ले हफ्ते एक अहम मिटींग हुइ थी, जिस में होला में हुइ हलाकतों पर ग़ौर किया गया और वहां हुए क़तल की आज़ादाना जांच‌ का हुक्म देते हुए हिदायत दी गई कि इस क़तल के ज़िम्मेदारों को इंसाफ़ के कटहरे में जल्द से जल्द खड़ा किया जाए।

इस क़रारदाद को ग़ैर मुतवाज़िन क़रार देते हुए रूस, चीन और क्यूबा ने इस के ख़िलाफ़ वोट दिया। जब कि इक्वेडोर और यूगांडा ने राय दही से गुरेज़ किया। फ़िलपाइन ग़ैर हाज़िर रहा। क़रारदाद में जांच‌ कमीशन से जल्द से जल्द , आज़ाद और किसी से डरे बगै़र वीशेष जांच‌ की ख़ाहिश की गई, जो इंटरनेशनल मेयारों के मुताबिक़ हों।

TOPPOPULARRECENT